دوربین مدار بسته

کوچیکترین دوربین مخفی دنیا

تصویر شاخص دوربین مخفی

دوربین های امنیتی کوچک با مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. دوربین جاسوسی، دوربین امنیتی مخفی و مینی دوربین از اصطلاح های رایجی هستند که برای این نوع دوربین ها استفاده می شوند. معمولا دوربین مدار بسته برای محافظت از اشخاص یا اموال نصب می شوند؛ اما برخی از آن ها به قدری گران هستند که خطر سرقت خود آن ها نیز وجود دارد. دوربین های مخفی کوچک این مشکل را حل کرده اند و با خیال راحت می توانید برای حفاظت از خود، در هر جایی که بخواهید آن ها را نصب کنید.

دوربین های مخفی را می توان خیلی راحت تر پنهان کرد. استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه است زیرا از دوربین های بزرگ تر ارزان تر هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مخفی و موارد مهمی که باید در هنگام خرید در نظر بگیرید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

یکی دوربین کوچک در دست فردی

مینی دوربین

معرفی چند مورد از ریزترین دوربین مخفی های دنیا

امروزه از این دوربین ها بیشتر برای اهدافی مانند جاسوسی استفاده می شود، پس باید دوربینی انتخاب کرد که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در ادامه به معرفی چند دوربین که کوچک ترین ابعاد را دارند می پردازیم.

دوربین AOBO 640P wireless

این دوربین به دلیل اتصال بی سیم، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید دوربین مخفی خواهد بود. با استفاده از آن می توانید به طور همزمان تصویر چهار دوربین دیگر را مشاهده کنید. از امکانات آن می توان به سنسور تشخیص حرکت اشاره کرد که در صورت حرکت هر شخصی، سریعا آن را ضبط می کند.

دوربین FSTCOM HD

به جرات می توان این مینی دوربین را یکی از ریز ترین دوربین های جهان دانست که از قابلیت بلوتوث نیز پشتیبانی می کند. باتری آن ظرفیت بالایی دارد و همچنین از پشتیبانی شارژ و ضبط نیز برخوردار است. کیفیت ویدیو در این دوربین 720 پیکسل بوده و می تواند کارت حافظه تا حداکثر 32 گیگابایت را پشتیبانی کند.

دوربین PENZO W3

این دوربین کوچک  یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی می باشد که قصد نظارت بر خانه خود را دارند. این دوربین حرفه ای در یک بسته کوچک عرضه می شود. این دوربین از کوچکترین ها و با دید گسترده در بازار است. کیفیت فول اچ دی برای فیلمبرداری با قابلیت چرخش 150 درجه را دارد.

اجزای لنز دوربین کوچک

دوربین های جاسوسی کوچک

قطعات اصلی این مدل دوربین ها

همانند دوربین های مدار بسته بزرگ، این دوربین ها نیز از قطعاتی تشکیل شده اند. لنز دوربین اولین جزئی است که در دریافت تصویر شی مورد نظر استفاده می شود. لنز ها نوری که از اشیا ساطع می شوند را دریافت می کنند و به دوربین انتقال می دهند. این نور توسط سنسور موجود در دوربین ترجمه شده و صفحاتی که به نور حساس هستند، یک تغییر ولتاژ ایجاد می کنند که برد دوربین آن ها را به کد های دیجیتال تبدیل خواهد کرد.

دوربین کوچکی که در دست فردی قرار دارد

کوچک ترین دوربین مخفی

قابلیت های کوچک ترین دوربین مخفی

کوچترین دوربین های مخفی می توانند اندازه ای در حد پنج سانتی متر داشته باشند. این اندازه می تواند مخفی کردن آن ها را بسیار راحت کند. معمولا هر چقدر اندازه دوربین کوچک باشد، کیفیت ضبط آن نیز کاهش می یابد، اما این دوربین ها این گونه نیستند. آن ها قادر به ضبط HD محیط هستند. برخی از مدل های جدید آن ها می توانند تا کیفیت 4k را نیز پشتیبانی کنند. این دوربین ها از بدنه محکمی برخوردارند و می توانند در برابر ضربه به خوبی مقاومت کنند.

از قابلیت های مهم دوربین های جاسوسی، می توان به برخورداری از میکروفون های با کیفیت اشاره کرد. در حالی که بسیاری از دوربین های مدار بسته قابلیت ضبط صدا را ندارند، این دوربین ها می توانند انتخاب بهتری نسبت به آن ها باشند. قابلیت دید در شب نیز می تواند به انتخاب این دوربین ها کمک کند. شما می توانید از سایت ما، یعنی رادار مدار بسته انواع ردیاب خودرو، ردیاب موتور سیکلت، ردیاب آهنربایی، ردیاب شخصی، دوربین سیم کارتی، دوربین بی سیم، دستگاه ضبط صدا، دستگاه شنود و پکبج دوربین مدار بسته را تهیه نمایید.

نوعی دوربین بسیار کوچک

مشاهده کلی محیط اطراف

موارد استفاده کوچکترین دوربین مخفی دنیا

همه کسانی که در منزل شما مانند پرستار بچه کار می کنند، باید بدانند که همیشه در حال بررسی  و نظارت توسط کارفرما هستند. همچنین از این دوربین ها می توان به عنوان یک دوربین نظارتی برای محافظت از سرمایه و اشیا گران بها استفاده کرد.

دوربین های جاسوسی به ویژه برای نظارت در اطراف درب ورودی و محوطه عالی هستند. می ‌توانید به راحتی یکی از آن ها را برای مشاهده از سوراخ درب جلو یا پنهان کردن آن در محوطه برای خطر سرقت دوربین های بزرگ تر، نصب کنید. همچنین از دیگر کاربرد های این دوربین ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارفرمایان می توانند برای نظارت بر دفتر کار خود، از آن ها استفاده کنند.
  • والدینی که می خواهند بر کارهای فرزندشان نظارت داشته باشند.
  • صاحبان خانه برای جلوگیری از ورود دزد ها
  • مقامات قضایی که برای جمع کردن مدارک نیاز به ضبط محیط اطراف دارند.

دوربین کوچکی در دست فردی

نصب دوربین مخفی در منزل

جمع بندی و نکات مهم هنگام خرید

دوربین های مخفی از اندازه های کوچکی برخوردارند و برای کار های مختلفی می توانند استفاده شوند. با توجه به این امر، نکات مختلفی را می توان هنگام خرید در نظر گرفت تا با توجه به کارکرد مورد نظر بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. رزلوشون و کیفیت لنز از مهم ترین عوامل در هنگام خرید است. رزولوشن می تواند کیفیت تصویر ضبط شده را مشخص کند. اگر به دنبال یک دوربین با کیفیت هستید، باید دوربینی با رزولوشن حداقل 1080 پیکسل تهیه کنید.

مقدار فضای ذخیره سازی دوربین و همچنین نحوه ذخیره فیلم را در نظر بگیرید. برخی از دوربین ها دارای حافظه داخلی هستند در حالی که برخی دیگر به فضای ذخیره سازی ابری یا کارت حافظه متکی هستند. عمر باتری دوربین را در نظر بگیرید، به خصوص اگر قصد دارید از آن در مکانی استفاده کنید که دسترسی آسان به برق وجود ندارد.  در قدم آخر، دوربینی را انتخاب کنید که با محیط اطراف خود ترکیب شود و توجه را جلب نکند. برای خرید انواع این دوربین های مخفی، می توانید از طریق radarcctv اقدام به خرید کنید.

 

مانبع: alfred.camera

www.jbcameradesigns.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *