دوربین مدار بسته

خرید دوربین مداربسته برای پارکینگ

تصویر شاخص خرید دوربین مداربسته برای پارکینگ

سرقت و نقض امنیت یکی از نگرانی های اصلی پارکینگ های تجاری یا مسکونی است. دوربین های امنیتی می توانند به اپراتورهای پارکینگ اجازه دهند تا برای مشاهده وقایع در محل خود، جلوگیری از وقوع جرم و دریافت هشدار نسبت به هر گونه فعالیت مشکوک اقدام کرده و مانع بروز حوادث شوند. دوربین مداربسته برای پارکینگ می تواند به عنوان یک نگهبان امنیتی مجازی عمل کند. نه تنها برای جلوگیری از خرابکاری و سرقت، بلکه برای ارائه شواهد در صورت وقوع جرم ارزشمند خواهد بود.

 

نمایی از دوربین پارکینگ

دوربین امنیتی پارکنیگ

دوربین مداربسته برای پارکینگ

دوربین های مداربسته در اندازه ها، شکل ها و سبک های مختلف، متناسب با نیازهای خاص شما موجود هستند. می ‌توانید دوربین ‌های مخفی، سیستم ‌های دوربین‌ های امنیتی بزرگ ‌تر و قابل مشاهده یا دوربین ‌هایی که در دید کم، بهترین عملکرد و محافظت داخلی در برابر عناصر خارجی را دارند، خریداری کنید.

اگر به امنیت کامل پارکینگ نیاز دارید، اما مطمئن نیستید کدامیک را انتخاب کنید، اولین گام، شناسایی مناطقی از پارکینگ است که می خواهید نظارت کنید. در مرحله بعد، نوع دوربین را تعیین نمایید.

1.دوربین مداربسته برای پارکینگ سربسته

وقتی صحبت از امنیت پارکینگ می شود، نوع دوربینی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید به چند عامل بستگی دارد. ابتدا چیدمان پارکینگ سربسته خود را در نظر بگیرید. اگر یک پارکینگ بزرگ با چندین ورودی و خروجی باشد، برای پوشش یک منطقه وسیع به دوربین نیاز دارید.

دوربین PTZ گزینه خوبی برای این کار است، زیرا می توانید آن را از راه دور کنترل کنید. این امکان را دارید تا روی هر فعالیتی حرکت کرده و بزرگنمایی کنید. یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید، شرایط روشنایی در پارکینگ می باشد.

اگر نور ضعیفی دارد، به دوربینی با دید در شب نیاز دارید. دوربین های مادون قرمز برای این کار ایده آل هستند، زیرا می توانند در شرایط کم نور همه چیز را مشاهده کرده و ضبط کنند.

نوعی دوربین پارکینگ

دوربین های مداربسته برای انواع پارکنیگ

در نهایت، به این فکر کنید که می خواهید دوربین های امنیتی شما برای پارکینگ ها چه چیزی را ثبت کنند. برای برخی از پارکینگ های کوچک، یک سیستم دوربین اصلی پارکینگ کافی است. اما اگر می ‌خواهید از پلاک ‌ها عکس بگیرید، به دوربینی با وضوح بالا نیاز دارید.

2.دوربین مداربسته برای پارکینگ سرباز

انواع نقض های امنیتی می تواند در پارکینگ رخ دهد، از سرقت و خرابکاری گرفته تا تصادفات ناشی از بی احتیاطی. انتخاب دوربین های مداربسته پارکینگ سرباز می تواند امنیت محیط مسکونی و تجاری را بهبود بخشد.

همچنین سیستم های امنیتی مدارس و خرده فروشی ها را تامین نماید. برای مثال، با استفاده از دوربین های مداربسته پارکینگ مراکز تجاری، کسب و کارها می توانند دید را افزایش داده و به محافظت از اموال خود کمک کنند.

دوربین های امنیتی پارکینگ مدارس نیز می تواند به مؤسسات آموزشی در حفظ ایمنی اموال مدرسه، دانش آموزان و اساتید کمک کند.

 

برای دیدن پکیج دوربین مداربسته  میتوانید کلیک کنید.

 

ویژگی های دوربین مداربسته برای پارکینگ

از ویژگی های دوربین های مداربسته جهت پارکینگ، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1.کنترل تردد

همیشه باید دوربین های مداربسته را در نزدیکی تمامی ورودی ها و خروجی های پارکینگ خود قرار دهید. این روش، اطمینان حاصل می کند که می توانید اطلاعات پلاک خودرو یا حتی فیلمی از چهره شخصی که به پارکینگ وارد یا خارج می شود را ضبط کنید.

نوعی دوربین مداربسته

دوربین مداربسته برای پارکینگ

ردیابی تردد مظنون به داخل و خارج از پارکینگ می تواند کمک زیادی به شناسایی مجرم کمک کند. به همین ترتیب، اتومبیل های دزدیده شده و سایر اموال مسروقه، می توانند در ورودی و خروجی فضای پارکینگ از طریق دوربین مدار بسته شناسایی شوند.

در واقع، دوربین های مداربسته پارکینگ می توانند در جستجوی مظنونین به پلیس کمک زیادی کنند.

2.قابلیت دید در شب

اگر چه اکثر جرایم در روز اتفاق می ‌افتند، اما همچنان باید به امنیت پارکینگ خود در شب توجه کنید. دزدی و خرابکاری رایج ترین جرایمی هستند که در پارکینگ ها اتفاق می افتند. سرقت های گاه به گاه، آدم ربایی و تجاوزات جنسی معمولاً در پارکینگ های تاریک اتفاق می افتد.

دوربین های امنیتی دید در شب با LED های IR به شما این امکان را می دهند فیلم های دوربین امنیتی پارکینگ را حتی در شرایط کم نور دریافت کنید. اگر می خواهید دوربین های دید در شب را در داخل اتاق خود قرار دهید و پارکینگ را از طریق پنجره کنترل کنید، تصاویر IR از پنجره منعکس می شوند و ممکن است چیزی نبینید.

برای اینکه دزدان یا سارقان را در دوربین های امنیتی پارکینگ دستگیر کنید، باید دوربین هایی را که به سوی پارکینگ و مستقیماً بدون مانع شیشه پنجره است، نصب کنید. دوربین های امنیتی پارکینگ با دید در شب برای جلوگیری از نفوذ سارقان به ماشین یا وسیله نقلیه واقعا مفید هستند.

نمایی از دوربین مداربسته پارکینگ

دوربین مادون قرمز برای پارکینگ ها

3.کیفیت خوب در نور کم

دوربین‌ های امنیتی هنگام کار می ‌توانند جزئیات زیادی را ثبت کنند، اما اگر نور کافی وجود داشته باشد. در وهله اول هدف از نصب دوربین مداربسته را در نظر بگیرید. اگر نور کافی نداشته باشید،  امکان دیدن آنچه را که در فید ویدیو ضبط می شود را نخواهید داشت.

چراغ ‌ها را در گوشه‌ های تاریک و همچنین خطوط رانندگی مرکزی پارکینگ قرار دهید تا مطمئن شوید دوربین ‌های شما می‌ توانند هر چیزی را مشاهده کرده و ثبت کنند. چراغ ‌های LED مقرون به صرفه هستند، برای مدت طولانی دوام می ‌آورند و نور کافی را ایجاد می ‌کنند.

همین امر کمک می کند همه چیز در دوربین به طور کامل قابل مشاهده باشد. به عنوان یک گزینه اضافی، چراغ ‌های روشن، عامل بازدارنده جرم هستند و مراجعان همیشه با حضور این تجهیزات، احساس امنیت بیشتری می ‌کنند.

4.تشخیص پلاک

هنگام خرید و نصب دوربین های امنیتی، میدان دید (یا زاویه دید) موضوع مهمی است که باید در نظر گرفته شود. زاویه دید تعیین می‌ کند دوربین ‌ها در کجا قرار می ‌گیرند و در یک زمان چقدر می ‌توانند ببینند. این امر می تواند در تشخیص پلاک خودرو در پارکینگ موثر باشد.

نمایی از چندین خودرو

شناسایی چهره و پلاک با دوربین امنیتی

دوربینی با میدان دید کمتر، تصاویر کامل نمی ‌گیرد، اما به دلیل نزدیک ‌تر بودن به سوژه، جزئیات بیشتری مانند ثبت پلاک را ارائه می‌ کند. زاویه دید بیشتر باعث می شود دوربین زاویه بیشتری را در معرض دید خود قرار دهد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به جابجایی یا چرخاندن دوربین، چیزهای بیشتری ببینید.

5.تشخیص چهره

کیفیت تصویر یک دوربین امنیتی یکی از مهمترین ویژگی های آن است. در حالت کلی، قابلیت ‌های دوربین ‌های امنیتی و کیفیت تصویربرداری آنها بسیار عقب ‌تر از استانداردهای ضبط دوربین‌ های ویدیویی معمولی بوده و منجر به تصاویر پیکسلی با نرخ تازه‌ سازی پایین می شود.

همین امر باعث خواهد شد تا تشخیص چهره در برخی از دوربین ها ممکن نباشد. اکثر دوربین ‌های امنیتی فعلی دارای وضوح حداقل 720p هستند و بسیاری از آنها برای ضبط و پخش جریانی تا 1080p قرار می گیرند.

به نظر می رسد یک دوربین امنیتی با کیفیت بالا راه ایده آلی برای مراقبت از پارکینگ باشد، اما معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال،  پخش یک یا چند فید 1080p ممکن است پهنای باند اینترنت را مصرف کند.

دوربین مداربسته

کیفیت تصویر در دوربین

6.تشخیص عبور از خط

اگر سیستم ‌های نظارتی را در مکان ‌های صحیح نصب نکنید، می‌ توانند نقاط کور داشته باشند. دوربین های مداربسته خود را برای کمک به رفع نقاط کور، در گوشه ها قرار دهید. همچنین، مطمئن شوید دوربین های کافی برای پوشش تمام فضاهای پارکنیگ خود که احتمال وقوع جرم در آن ها وجود دارد، نصب کرده اید.

اگر دوربین ها را در ارتفاع بالا نصب کنید تا همه چیز را با تعداد دوربین های کمتری ببینید، کیفیت وضوح دوربین خود را تا حد زیادی از دست خواهید داد. نقاط کور به بهترین وجه با نصب تعداد کافی دوربین برای ضبط ویدیوی باکیفیت از بین می رود.

ترکیبی از فناوری‌ های دوربین در روز و شب را در نظر بگیرید تا به رفع مشکلات مربوط به آب و هوا، نور و سایر عواملی که می ‌توانند باعث فیلم ‌برداری با وضوح پایین شوند، کمک کند.

7.هشدار

از نظر قانونی ملزم به نصب علائمی هستید که به وضوح نشان می دهد پارکینگ توسط دوربین مدار بسته محافظت می شود، این علائم همچنین می تواند به جلوگیری از سرقت یا جرم کمک کند. تابلوها را در مکان ‌های قابل رویت نصب کنید و مطمئن شوید این تابلوها عواقب قانونی جرمی را که در پارکینگ انجام می ‌شود، نشان می دهد.

تعداد خودروی پارک شده

جلوگیری از وقوع جرم در پارکینگ

این تابلوها را هم در مکان روشنی قرار دهید و مطمئن شوید پوشش دوربین های مداربسته 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال است. به این ترتیب تعهدات قانونی شما انجام خواهد شد و برای مجرمان این موضوع را روشن خواهید کرد که پارکینگ شما مکانی برای ارتکاب سرقت خودروها نیست.

مزایای نصب دوربین مداربسته برای پارکینگ

می توان گفت، همیشه خطراتی در پارکینگ در هر مکان عمومی وجود دارد. برای کاهش این خطرات می توانید دوربین های پارکینگ را نصب کنید. از جمله مزایای نصب دوربین های مداربسته برای پارکینگ می توان به موارد ذیل اشاره کرد. در اینجا خواهیم گفت چگونه دوربین های امنیتی پارکینگ می توانند به تقویت امنیت کمک کنند:

1.کنترل تردد

دوربین های امنیتی پارکینگ می توانند به شما در افزایش ایمنی پارکینگ و کنترل تردد کمک کنند. شما می توانید مناطقی از پارکینگ را که احتمال دارد بیشتر در معرض تصادف باشند، مانند گذرگاه ها نظارت کنید.

با تماشای این مناطق می توانید از تصادفات و صدمات عمومی جلوگیری کنید. وقتی مردم احساس کنند ایمنی آنها تحت نظر است، احساس راحتی بیشتری می کنند. این امر به ویژه برای افرادی که احتمال دارد در شب در پارکینگ احساس ناامنی کنند، صادق خواهد بود.

فردی درحال نصب دوربین مداربسته

نظارت بر تردد

2.تشخیص افراد مشکوک

انواع نقض های امنیتی در پارکینگ رخ می دهد. دوربین ‌های مداربسته و  نظارت پارکینگ این امکان را دارند تا افراد مشکوک و ترددهای ناشناس را شناسایی کرده و مانع بروز جرم شوند. اگر این دوربین ها در موقعیت های مناسبی نصب شوند، به مجرمان این آگاهی را می دهند فضای پارکینگ تحت نظارت امنیتی است.

3.کاهش جرائم

دوربین های امنیتی پارکینگ یکی از موثرترین ابزارها در پیشگیری از وقوع جرم محسوب می شوند. وجود دوربین برای امنیت پارکینگ بسیار مهم خواهد بود. این روش، به عاملان این امکان را می ‌دهد تا بدانند احتمال بیشتری برای دستگیر شدن با تصاویر ضبط شده دوربین و شناسایی وجود دارد.

آمار نشان می دهد دوربین های امنیتی تا 51 درصد به کاهش جرایم کمک کرده اند. این امر به ویژه در مورد جرایمی مانند سرقت خودرو و خرابکاری صادق است.

4.استفاده از تصاویر به عنوان مدرک قانونی

تصاویر ضبط شده با دوربین های امنیتی، نظارت بر فعالیت های پارکینگ را افزایش داده و شواهد حیاتی را ارائه می کنند. اگر جنایتی در ملک شما رخ دهد، فیلم دوربین های امنیتی پارکینگ می تواند به شما در شناسایی مظنونان کمک کند.

این موضوع می تواند برای کمک به پلیس در تحقیقات و دستگیری احتمالی آنها و همچنین برای ممیزی حوادث و امنیت بالا، بسیار ارزشمند باشد.

فردی درحال نصب دوربین مخصوص پارکینگ

نصب اصولی دوربین امنیتی

نکات مهم هنگام نصب دوربین مداربسته برای پارکینگ

برای نصب دوربین مداربسته پارکینگ، لازم است تا نکات کلیدی را در نظر داشته باشید:

1.تامین برق

همیشه باید قبل از نصب دوربین های امنیتی برق را خاموش کنید. خاموش کردن برق، از دستگاه‌ های امنیتی در برابر آسیب محافظت می ‌کند. تامین برق و سیم کشی دوربین ها باید به گونه ای باشد که در معرض باران و نور شدید خورشید دچار آسیب دیدگی نشود.

حرفه ای ها اغلب از نوار چسب برای ایمن کردن سیم کشی دوربین های امنیتی استفاده می کنند. با این حال، ایده خوبی است یک پوشش محافظ روی سیم ‌کشی در معرض دید نصب کنید تا از سیستم کلی محافظت شود.

2.نبود در دید مستقیم

ناگفته نماند یک سیستم دوربین امنیتی باید مکانی را که وسایل نقلیه در آن قابل مشاهده هستند نظارت کند. یعنی در دید مزاحمان بوده و ورود وسایل نقلیه را نشان دهد. این در حالی است که نباید در دسترس مجرمان قرار گیرد تا بتوانند به آن آسیب وارد کنند.

3.توجه به ارتفاع مناسب

در کنار نصب دوربین در موقعیتی عالی، شما بایستی دوربین های امنیتی پارکینگ را از دسترس کسانی که احتمال دارد خرابکاری کنند، دور نگه دارید. به عنوان یک قاعده، آنها را با ارتفاعی مناسب نصب کنید.

4.ضدضربه بودن

نصب دوربین های امنیتی می بایست با تجهیزات مناسب انجام شود تا امکان ایجاد ضربه به دستگاه را از سوی مجرمان بگیرد.

5.نبود در مقابل نور شدید

نور خورشید می تواند تاثیر منفی بر عملکرد دوربین امنیتی داشته باشد. اگر نور خورشید به لنز می تابد، به طور بالقوه می تواند دید دوربین امنیتی را کور کند.

نمایی از پارکینگ خودرو

انتخاب زاویه دید دوربین

6.تغییر زاویه

دوربین های امنیتی همیشه باید در یک مکان قابل دسترس قرار گیرند. از سویی دیگر، این امکان باشد که بتوان به راحتی برای تغییر زاویه آن ها اقدام کرد و در صورت امکان برای تعمیر و نگهداری آن ها اقدام نمود.

۷.ضد آب بودن

یکی از نکات مهم در نصب دوربین های مداربسته پارکینگ آن است که نوع ضد آب را انتخاب کنید. باران و رطوبت محیط می تواند به راحتی به سیستم دوربین آسیب وارد کند.

جمع بندی

وقتی صحبت از امنیت پارکینگ می شود، نوع دوربین مورد نیاز پارکینگ شما به چند عامل بستگی دارد. دوربین مداربسته برای پارکینگ جهت نصب در فضای سرباز و محیط بسته طراحی شده اند. هر یک از آنها دارای قابلیت هایی است که می توانند در بهترین شکل، فضای پارکینگ را نظارت کنند.

 

منابغ: www.flashparking.com

www.securitypricer.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *