دوربین, دوربین مدار بسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته برای طلافروشان

تصویر شاخص راهنمایی خرید دوربین مداربست برای طلا فروشان

به طور کلی دوربین های مدار بسته ای که در طلافروشی ها نصب می شوند دارای مزیت هایی مانند حفظ امنیت و نظارت بر ثبات فروشگاه های طلافروشی می باشند. امروزه در میان اخبار و روزنامه ها، سرقت جواهرات زیاد دیده می شود. این مسئله تبدیل به دغدغه ای جدی برای صاحبان فروشگاه های جواهرات شده است.  در نتیجه با خرید دوربین مخفی و نصب آن در جواهر فروشی می توان اطمینان بیشتری نسبت به در امان ماندن جواهرات داشت.

عمده این دوربین ها دارای قابلیت هایی مانند هشدار های فوری و اعلان های پیامکی می باشند که می توانند در تامین امنیت طلافروشی و مکان های مختلف تاثیر زیادی داشته باشند.  یکی دیگر از مزیت های مهم این دوربین ها حفظ نظم و انظباط در طلافروشی می باشد؛ چراکه افراد به طوری کلی در محیط هایی که دارای دوربین مدار بسته هستند، موجه تر رفتار می نمایند. این دوربین ها همچنین در مواقعی که سوء تفاهمی میان کارمندان طلافروشی بوجود بیاید یا در رابطه با مشتریان اشتباهی صورت بگیرد، بسیار مفید می باشند و موجب رفع سوء تفاهم خواهند شد.

 

نوعی دوربین مداربسته در وسط مغاذه طلافروشی

راهنمای خرید دوربین مداربسته طلافروشی و مزیت های آن

به طور کلی این دوربین ها در مدل ها و برند های مختلفی تولید و در بازار عرضه می گردند. خرید دوربین های مدار بسته از برند های معتبر جهان می تواند موجب اطمینان خاطر شما از تهیه دوربین با کیفیت و مناسب گردد.

به طور کلی دوربین های مدار بسته طلافروشی از نظر ویژگی هایی مانند میزان فضای ذخیره سازی، کیفیت تصاویر، فناوری ضبط صدا، برند دوربین و ویژگی های ظاهری با یکدیگر متفاوت می باشند.

دلیل استفاده از دوربین مداربسته در طلافروشی

دوربین های مدار بسته طلافروشی ها به عنوان یکی از ابزار های تامین امنیت، کاربردهای گسترده و فراوانی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • محافظت در برابر مجرمان: عده زیادی استفاده از دوربین های مدار بسته را نقطه عطفی در حفاظت از امنیت اماکن مختلف می دانند. در واقع هشدار های فوری این دوربین ها موجب می شود تا دستگیری سارقان در زمان کوتاه تری انجام بگیرد. امروزه عده زیادی از افراد با هدف محافظت از جان و مالشان اقدام به خرید این نوع از دوربین ها می نمایند.

دوربین مداربسته برای طلافروشی

دلیل استفاده از دوربین مداربسته در طلافروشی

  • پیگیری از وقوع جرم: این دوربین ها علاوه بر برقراری نظم در محیط کار، در جلوگیری از وقوع جرم نیز تاثیر زیادی دارند. دوربین های مدار بسته همچنین موجب می شوند کارکنان طلافروشی نیز وظایف خود را به درستی انجام بدهند و آن هارا به مسئولیت پذیری بیشتر و تمرکز در محل کار تشویق می نماید. عده زیادی از سارقان به دلیل وجود دوربین های مداربسته حرفه ای در برخی از فروشگاه های جواهرفروشی از اقدام خود منصرف می شوند و حتی اگر سرقتی هم اتفاق بیفتد، مجرمان در مدت زمان کوتاهی شناسایی می شوند.

به طور کلی می توان گفت نصب دوربین های مدار بسته برای مکان های مختلف بسیار سودمند خواهد بود و تاثیر زیادی که این مدل از دوربین ها در جلوگیری از بروز سرقت و ردیابی سارقان دارند، قیمت بالای این محصولات را توجیه می نماید.

دوربین مداربسته که در کنار آن چندی طلا وجود دارد

پیشیگیری از وقوع جرم یکی از مزیت های استفاده از دوربین مدار بسته در طلافروشی

راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب طلافروشان

در هنگام خرید توصیه می شود به مواردی مانند ویژگی های فنی و ظاهری دوربین، میزان بودجه مورد نظر، نیاز خریدار و کشور سازنده محصول توجه نمایید تا خریدی رضایت بخش تر داشته باشید. در هنگام خرید و نصب این دوربین ها بهتر است موارد زیر را نیز مد نظر قرار دهید:

  • زاویه دید دوربین را بررسی نمایید.
  • به کیفیت وضوح دوربینی که قصد خریداری آن را دارید توجه کنید.
  • هنگام خرید، آسان یا سخت بودن نصب دوربین را مد نظر قرار دهید.
  • امکان نصب هارد بر روی دوربین را بررسی کنید.
  • قابلیت ضبط صدا ویژگی مهمی می باشد که هنگام خرید دوربین بهتر است مد نظر قرار دهید.
  • به ضد آب بودن و همچنین ضد زنگ بودن دوربین توجه نمایید.
  • قابلیت دید در شب یکی از ویژگی های مهم برای دوربین های طلافروشی می باشد که بهتر است دوربینی که تهیه می کنید این قابلیت را داشته باشد.
  • لوازم جانبی که همراه دوربین می باشد نیز اهمیت زیادی دارند که بهتر است به آن توجه نمایید.
  • قبل از خرید دوربین، با توجه به نیاز خود تعیین کنید که به دوربین سیمی یا بدون سیم نیاز دارید.
  • گارانتی دوربین نیز حائز اهمیت می باشد و لازم است درباره آن از فروشنده سوال نمایید.
  • از نظر هزینه نیز می توان گفت رنج قیمت دوربین ها گسترده می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید، دوربینی با قیمت مناسب را تهیه نمایید.
  • شما می توانید بر اساس نیاز خود دوربین سیم کارتی خریداری نمایید.

دوربین مخصوص طلافروشی

راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب طلافروشان

نکته مهم دیگر این است که با توجه به اینکه امروزه دوربین های تقلبی زیادی وارد بازار شده است، بهتر است دوربین مورد نظر خود را از فروشگاه معتبر خریداری کنید تا از بابت کیفیت قابل قبول محصول، اطمینان خاطر داشته باشید.

 

  • بررسی مزیت ها و معایب از نظرتکنولوژی در دوربین مداربسته :

به طور کلی دروبین های طلافروشی در دو نوع آنالوگ و  Ipدر بازار عرضه می شوند.

دوربین های آنالوگ: می توان گفت این دوربین، یک دوربین سنتی می باشد که ویدئو هارا بوسیله کابل به DVR ارسال می نماید.  دوربین های آنالوگ با ارسال تصاویر به حافظه، فیلم را به فرمت دیجیتال تبدیل می نماید. برای مشاهده ویدئو ها، لازم است DVR به مانیتور یا روتر وصل گردد. یکی از نکات منفی درباره این دوربین ها این است که در حالت زوم ضعیف عمل می نمایند و همچنین رزولوشن آن ها نیز پایین از دوربین های IP می باشد.

دوربین مداربسته

بررسی مزیت و معایب از نظرتکنولوژی در دوربین مداربسته

دوربین های تحت شبکه یا دوربین هایIP: این دوربین ها تصاویر را با فرمت دیجیتال ضبط می نمایند. در هنگام استفاده از این نوع دوربین ها نیازی به تبدیل تصاویر نمی باشد. بوسیله کابل شبکه، داده های دیجیتال به ضبط کننده ویدئو فرستاده می شوند و از راه دور قابل دسترسی می باشند.

این نوع از دوربین ها به نسبت دوربین های آنالوگ دارای کیفیت فیلمبرداری بالاتری می باشند. همچنین در مورد دوربین های IP می توان گفت اتصالات این محصولات بی سیم می باشد. یکی از مزیت های دوربین بی سیم این است که میزان هزینه ها را تا حد زیادی کاهش می دهد. البته لازم است به این مسئله اشاره کنیم که قیمت دوربین های تحت شبکه به طور کلی از دوربین های آنالوگ بالاتر می باشد.

 

بدون سیم بودن دوربین ها همچنین در مکان هایی که اجرای کابل دشوار است، بسیار مفید می باشد. از مزیت های دیگر این دوربین ها می توان به فضای ذخیره سازی NVR اشاره نمود که یک دستگاه مستقل از دوربین می باشد. وجود این دستگاه مستقل در مواقع اضطراری مانند سرقت می تواند بسیار مفید باشد.

دوربین های تحت شبکه یا دوربین هایIP

  • بررسی از نظر فضای ذخیره سازی و فناوری

کارت حافظه SD در دوربین مدار بسته طلافروشی: کارت های حافظه داخلی برای ضبط تصاویر در دوربین ها به کار می روند.  به طور کلی دوربین هایی که دارای کارت SD مستقل می باشند، مقرون به صرفه تر هستند.

داشتن فضای ابری: دوربین ها مدار بسته طلافروشی دارای فضای ذخیره سازی ابری می باشند به این معنی که با استفاده از اینترنت می توانند تصاویر ضبط شده را در یک فضای امن و خارج از سایت نگه داری نمایند.

بررسی از نظر فضای ذخیره سازی و فناوری

  • ویژگی دید در شب

دید در شب رنگی: این نوع از دوربین ها که یکی از انواع دوربین های مداربسته طلافروشی می باشند، این قابلیت را دارند که که در شب و شرایط کم نور، تصاویر را به صورت رنگی ثبت نمایند. این نوع از دوربین ها به دو گروه Star light و warm light تقسیم بندی می شوند.

دید در شب سیاه و سفید:این نوع از دوربین ها با استفاده از نور مادون قرمز، می توانند یک تصویر سیاه و سفید یا رنگی ایجاد کنند. ویدیئو های ضبط شده توسط این دوربین برای فرد ارسال می شود. دوربین های مادون قرمز یا IR دارای توانایی دید در شب می باشند، اما تصاویر را به صورت غیر رنگی نمایش می دهند.

به طور کلی می توان گفت دوربین های Star light نسبت به Warm light  برتر می باشند چرا که دوربین های استارلایت قابلیت ارائه تصاویر رنگی در شرایط نور کم و تاریکی را دارند.

بررسی ویژگی دید در شب در دوربین های مداربسته طلافروشی

  • دوربین طلافروشی از نظر کیفیت تصویری که دارد

به طور کلی در دوربین های مدار بسته وظیفه تعیین کیفیت تصاویر بر عهده سنسور ها می باشد. به میزانی که این سنسور بزرگ تر  باشد، کیفیت تصویر نیز بالاتر خواهد بود. سنسور های تصویر بزرگ تر دارای پیکسل های بزرگتری نیز می باشند که این به معنی عملکرد بهتر در نور کم، محدوده تشخیص حرکتی مناسب و ارائه اطلاعات بیشتر می باشد.در دوربین های مداربسته طلافروشی ها انواع مختلفی از سنسور ها مانند سنسور های رطوبت، سنسور های حرکت، سنسور های نوری، سنسور های دما و … وجود دارد.

نکته مهم دیگر در مورد کیفیت تصاویر مگاپیکسل می باشد که معیار کمیت پیکسل های تصویر دوربین است. هر چه تعداد مگاپیکسل ها بیش تر باشد، کیفیت تصاویر نیز بالاتر خواهد بود. به طور کلی دوربین های مدار بسته با رزولوشن 1،2،3،4،5،6،7،8 و … در بازار موجود می باشد. توصیه می شود برای حفظ بیشتر امنیت فروشگاه خود از دوربین هایی با مگاپیکسل بالاتر استفاده نمایید.

نوعی دوربین مداربستهدوربین طلافروشی از نظر کیفیت تصویری که دارد

 

  • فناوری های ضبط صدا: دستگاه ضبط صدا  برای دوربین های مداربسته طلافروشی ضروری به نظر می رسند چراکه در هنگام تنش و چالش ها می توانند مفید باشد. این قابلیت در دوربین های مداربسته، به نوع دوربین آنالوگ و یا تحت شبکه بستگی دارد.

به طور کلی ضبط صدا در دوربین ها به صورت یک طرفه و دو طرفه انجام می شود. ضبط صدای یک طرفه به این معنا می باشد که فقط یک طرف امکان ضبط صدارا دارد و صدای محیط بوسیله دوربین ضبط می گردد. قابلیت ضبط صدای دو طرفه امکان مکالمه دو طرفه در دوربین را بوجود می آورد. این امکان مزیت های متعددی دارد که از جمله آن ها می توان به ارتقای امنیت طلافروشی و همچنین امکان برقراری ارتباط با طلافروشی در هنگام غیاب شخص، اشاره نمود.

خرید دوربین مدار بسته طلافروشی از یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی

این دوربین ها نقش زیادی در تامین امینت فروشگاه های جواهر فروشی دارند. همچنین صاحبان طلافروشی می توانند با استفاده ازدوربین های مدار بسته از طریق تلفن همراه یا لپتاپ، تصاویر داخل فروشگاه را مشاهده نمایند و  می توانند تصاویر را از راه دور تنظیم نمایند. این قابلیت موجب نظارت بیشتر بر فروشگاه، افزایش مسئولیت پذیری کارکنان و در نتیجه برقراری نظم و امنیت بیشتر خواهد شد.

پیش از تهیه دوربین های مدار بسته طلافروشی با نظر داشتن نکاتی می توانید خریدی مطمئن تر و رضایت بخش تر داشته باشید. به طور کلی برای خرید پکیج دوربین مداربسته توصیه می شود به نکاتی مانند ویژگی های فنی و ظاهری دوربین، برند دوربین، کشور سازنده، میزان بودجه و نیاز افراد توجه نمایید. هچنین شما می توانید بسته به نیاز خود تعیین نمایید که به دوربین کوچک نیاز دارید یا بزرگ. با در نظر گرفتن این موارد می توانید با خیالی آسوده تر اقدام به خرید دوربین مورد نظر خود نمایید.

به طور کلی دوربین های مخصوص طلافروشی بهتر است نزدیک ورودی فروشگاه و  گاو صندوق گذاشته شود. این سیستم امنیتی در برطرف نمودن بسیاری از مشکلات تاثیر گذار است و مفید واقع می شود.

دوربین مداربسته در کنار دستبند های طلا

خرید دوربین مدار بسته طلافروشی از یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی

 

شما می توانید از خدمات فروشگاه رادار سی سی تی وی که به طور گسترده در حوزه های دوربین های مداربسته، دوربین های وایرلس، دوربین های سیم کارت خور و انواع مدل ردیاب خودرو خدمات ارائه می کند، استفاده نمایید. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، می توانید انواع محصولات را مشاهده کرده و همچنین از خدمات تیم متخصص و با تجربه این فروشگاه بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *