دوربین, دوربین مدار بسته

دوربین لامپی چرخشی چیست؟

تصویر شاخص دوربین لامپی چرخشی چیست؟

دوربین لامپی چرخشی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و امکانات و قابلیت های ویژه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد. آنچه این دوربین را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه آن است. در ادامه ویژگی های انحصاری این دوربین ها را بررسی می کنیم.

دوربین لامپی

دوربین لامپی چرخشی

معرفی دوربین لامپی چرخشی

دوربین های مداربسته از جمله تجهیزات فوق پیشرفته هستند که می توانند امنیت یک محیط را تا حد چشمگیری افزایش دهند. این دوربین ها مطابق با ویژگی ها و امکاناتشان در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. این امر موجب شده تا مشتریان بتوانند بر اساس نوع فعالیت و نیاز خود نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. یکی از پرطرفدار ترین انواع دوربین های مداربسته را می توان مدل چرخشی معرفی کرد. این دوربین ها از نظر شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی به لامپ دارند. از این جهت به عنوان دوربین لامپی چرخشی شناخته می شوند.

 

امکانات و مزایای استفاده از دوربین لامپی چرخشی

دوربین های لامپی چرخشی با ویژگی های انحصاری خود، تحولات عظیمی را در صنعت تجهیزات ایمنی به وجود آوردند. از جمله مزایای این دوربین ها می توان به نحوه راه اندازی آسان اشاره کرد. این امر موجب شده تا برای نصب و راه اندازی آن ها نیازی به افراد متخصص نداشته باشید. از سوی دیگر دوربین های لامپی چرخشی قیمت مقرون به صرفه ای دارند و نسبت به سایر مدل ها ارزان تر هستند.

 

ابعاد و اندازه این دوربین ها بسیار کوچک است و فضای زیادی را اِشغال نمی کنند. از سوی دیگر شما می توانید تصاویر ضبط شده این دوربین ها را به صورت آنلاین مشاهده کرده و امنیت مکان مورد نظر خود را از دور ارتقاء دهید. دوربین های مداربسته لامپی چرخشی امکانات بسیار ویژه ای دارند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

دوربین لامپی به همراه نرم افزار آن

ویژگی های دوربین های لامپی چرخشی

امکان چرخش 360 درجه دوربین لامپی چرخشی

دوربین های لامپی، از جمله تجهیزات امنیتی هستند که در گذشته نیز از آن ها استفاده می شد. این دوربین ها دارای چند عیب اصلی بودند که می توان به ضبط تصاویر گرد و عدم چرخش آن ها اشاره کرد. در طراحی جدید این دوربین ها، سعی شده تا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، عیوب نسخه های قدیمی را برطرف کنند.

دوربین های لامپی چرخشی امروزی تصاویری کاملا صاف را ضبط می کنند و همچنین دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه هستند. از این جهت می توانید زاویه ضبط تصاویر را به طور دلخواه تنظیم کنید. همچنین می توانید تنها با خرید یک دوربین، محیط وسیعی را تحت پوشش قرار دهید.

 

کنترل از راه دور

دستگاه لامپی چرخشی به عنوان یک دوربین بی سیم و وایرلس شناخته می شود. به همین دلیل می توان آن را به شبکه وای فای  و اینترنت متصل کرد. شما می توانید تنظیمات دوربین های لامپی چرخشی را از طریق شبکه وایرلس آن ها تنظیم کنید. همچنین امکان مشاهده تصاویر به صورت زنده و آنلاین نیز برای شما فراهم است. این دوربین ها به سرپیچ لامپ متصل می شوند و کنترل آن ها از راه دور بسیار آسان و راحت خواهد بود.

 

دارای میکروفون در دو طرف دوربین لامپی چرخشی

دوربین های لامپی چرخشی از جمله معدود تجهیزات امنیتی هستند که علاوه بر تصویر، صدای محیط را نیز ضبط می کنند. در ساختار این دوربین ها دو عدد میکروفون بسیار قوی به چشم می خورد که در قسمت های کناری نصب شده اند. شما می توانید با کمک این دو میکروفون صدای محیط را به طور کامل بشنوید. همچنین می توانید از طریق اسپیکر های داخلی دوربین، صدای خود را در محیط پخش کنید.

نوعی دوربین لامپی

امکانات دوربین های لامپی چرخشی

دید در شب

وجود ۸ عدد لنز قدرتمند در دوربین لامپی چرخشی، این دستگاه کوچک را به گزینه ایده آلی برای ضبط تصاویر در شب، تبدیل کرده است. در ساختار این دوربین مدار بسته شاهد ۴ عدد لنز مادون قرمز هستیم. از سوی دیگر ۴ عدد پروژکتور کوچک نیز در کنار لنز ها قرار دارند تا نور لازم برای ضبط تصاویر در شب را فراهم کنند. این پروژکتور ها قابلیت دید در شب دوربین های لامپی چرخشی را افزایش می دهند. شما می توانید لنز های پروژکتور را در صورت نیاز خاموش کنید.

 

تشخیص حرکت

تشخیص حرکت را می توان از دیگر قابلیت های ویژه و انحصاری دوربین های لامپی چرخشی معرفی کرد. این قابلیت به دلیل وجود سنسور های حساس به حرکت در ساختار دوربین به وجود آمده است. این سنسور ها می توانند حرکت هر فرد را تشخیص داده و به صورت آلارم و نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع دهند. برخی از این دوربین ها دارای آژیر هستند و در صورت تشخیص هر حرکت غیر مجاز، آژیر می کشند و با پلیس تماس می گیرند.

 

بدون نیاز به دستگاه جانبی دیگر

اکثر دوربین های مداربسته دارای تجهیزات جانبی و دستگاه هایی نظیر DVR هستند. این امر قیمت خرید دوربین ها و هزینه های مربوطه را افزایش می دهد. از این جهت طراحان تجهیزات امنیتی، دوربین لامپی چرخشی را بدون نیاز به دستگاه های جانبی طراحی کرده اند. این دستگاه کوچک یک دوربین سیم کارتی به حساب می آید و تصاویر ضبط شده را بر روی کارت حافظه ذخیره می کند. به همین دلیل نیازی به دستگاه های جانبی نخواهد داشت. برای نصب این دوربین ها تنها کافیست تا آن ها را به سرپیچ لامپ متصل کنید.

دوربین لامپی به همراه مشخصلات بخش های آم

خرید بهترین مدل دوربین های لامپی چرخشی

خرید دوربین لامپی چرخشی

دوربین لامپی چرخشی حساسیت بالاتری نسبت به سایر تجهیزات مداربسته دارد. از این جهت ممکن است با کوچک ترین ضربه دچار اختلال شود. به همین دلیل این دوربین ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از صحت و سلامت آن ها مطمئن باشید. فروشگاه رادار مداربسته از جمله فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه ارائه انواع پکیج دوربین مداربسته است که بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

نتیجه گیری

دوربین لامپی چرخشی، دستگاهی کوچک اما پرقدرت است که می تواند تمام نیاز شما به منظور افزایش امنیت اماکن را برطرف سازد. برای خرید این دوربین ها می توانید به فروشگاه رادار مداربسته مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و قیمت خرید دوربین های مداربسته با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *