دوربین, دوربین مدار بسته

معرفی دوربین مداربسته آنالوگ

بنر دوربین مداربسته

دوربین آنالوگ یکی از بهترین مدل های دوربین مدار بسته است. این دوربین دارای مزایا و معایب مختلفی است. با استفاده از دوربین مدار بسته آنالوگ می توان تصاویر و فیلم ها را با کیفیت و وضوح مناسب، ثبت و ضبط کرد. اگر می خواهید درباره دوربین مداربسته آنالوگ اطلاعات بیشتری به دست آورید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

دوربین مداربسته آنالوگ چیست؟

یکی از مدل های پیشرفته دوربین مدار بسته، دوربین آنالوگ است. به منظور ثبت و ‏ضبط تصاویر مکان های مختلف از دوربین های آنالوگ استفاده می شود. دوربین های ‏مدار بسته به دلیل داشتن حس گر الکترونیکی، قادر به دریافت و ضبط تصاویر هستند. ‏شما می توانید در کنار دوربین های مدار بسته، سراغ خرید و نصب دستگاه ضبط صدانیز بروید.

دوربین های آنالوگ در مقایسه با سایر مدل ها، شیوه نصب و راه اندازی ساده تری دارند؛ به علاوه، قیمت این مدل دوربین مدار بسته، ارزان تر و مقرون به صرفه تر است؛ به همین علت، بسیاری از افراد سراغ خرید دوربین های مدار بسته آنالوگ می روند. البته شاید کیفیت پایین تر این دوربین باعث شود که عده ای از خرید این مدل دوربین مدار بسته منصرف شوند.

دوربین مداربسته بی سیم

معرفی دوربین مداربسته آنالوگ

کیفیت تصویر در دوربین مداربسته آنالوگ

تصاویر در دوربین های آنالوگ معمولاً با کیفیت پایین تری ثبت می شوند. اگر تصاویر با فاصله زیاد از طریق دوربین های مدار بسته آنالوگ ثبت شده باشند، کیفیت کمتری دارند؛ بنابراین، اگر به دنبال خرید دوربین های مدار بسته با کیفیت بسیار زیاد هستید، دوربین آنالوگ انتخاب مناسبی نیست. اگر قصد ثبت تصاویر با کیفیت بالاتری را دارید، خرید دوربین کوچک انتخاب مناسبی است.

انواع دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین های مدار بسته آنالوگ در مدل های متنوع تولید شده و در فروشگاه به فروش می رسند. دوربین سیم کارتی یکی از مدل های شناخته شده دوربین مدار بسته است. انواع دوربین مدار بسته آنالوگ شامل موارد زیر است:

  • دوربین آنالوگ دام: یکی از مدل های دوربین آنالوگ، دوربین مدار بسته دام است. این دوربین را می توان روی سقف نصب کرد. از دوربین های آنالوگ در محیط های مسکونی و تجاری کوچک تر استفاده می شود. بهترین دوربین آنالوگ باید دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد.
  • دوربین مدار بسته صنعتی: دوربین های آنالوگ صنعتی دارای قابلیت دید در شب نیستند؛ به همین دلیل از این ‏دوربین ها در مکان هایی با نور کافی استفاده می شود. ‏شما می توانید دوربین های مدار بسته صنعتی آنالوگ را در محیط های داخلی، نصب و راه اندازی کنید. بهتر است بدانید که امروزه، دوربین های مدار بسته دیگر مانند: دام و بولت، جایگزین این مدل دوربین شده اند.
  • دوربین مداربسته بولت: دوربین های آنالوگ بولت، بیش تر در مکان های باز و عمومی نصب می شوند. به منظور نصب این دوربین ها لازم نیست که محیط دارای سقف باشند. شما می توانید دوربین مدار بسته بولت تولید شده توسط سیستم آنالوگ را روی دیوار نصب کنید.

دوربین مداربسته سیمی

انواع دوربین مدار بسته آنالوگ

مزایای دوربین آنالوگ

مزایای دوربین مدار بسته آنالوگ باعث شده است که بسیاری از افراد، ترغیب به خرید این محصول شوند. آیا با مزایای سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ آشنایی دارید؟ در این بخش، شما را با مزایای دوربین های آنالوگ، بیش تر آشنا می کنیم. این مزایا عبارتند از:

  • دوربین مدار بسته آنالوگ، کم هزینه و مقرون به صرفه است؛ پس اگر بودجه زیادی برای خرید دوربین ندارید، به شما دوربین های مدار بسته با سیستم آنالوگ را پیشنهاد می کنیم.
  • دوربین های مدار بسته آنالوگ در متنوع ترین طرح ها و مدل ها به فروش می رسند. شما می توانید با در نظر گرفتن ویژگی هر یک از این مدل دوربین ها نسبت به خرید محصول موردنظر خود اقدام کنید.
  • یکی از کاربردهای دوربین آنالوگ، قابلیت نصب آسان و راحت است. به منظور نصب این دوربین مدار بسته به دانش و مهارت خاصی احتیاج ندارید.
  • از کاربردهای دیگر دوربین مدار بسته آنالوگ می توان به قابلیت کنترل از راه دور اشاره ‏کرد. ‏

نوعی دوربین مداربسته

مزایای دوربین مدار بسته آنالوگ

معایب دوربین آنالوگ

دوربین مداربسته آنالوگ علاوه بر مزایا، دارای معایبی است. از معایب دوربین مدار بسته آنالوگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از معایب دوربین مدار بسته آنالوگ می توان به کیفیت پایین تر تصاویر اشاره کرد.
  • یکی از معایب دوربین مدار بسته آنالوگ، عدم انتقال تصویر و صدا در یک کابل است.
  • ویژگی نویز پذیری نیز جزو معایب دیگر دوربین های آنالوگ است.
  • کیفیت دوربین مدار بسته آنالوگ در مقایسه با دوربین دیجیتال کمتر است.
  • به منظور ثبت تصاویر در محیط های شلوغ با مسافت زیاد بهتر است که سراغ خرید ‏دوربین های آنالوگ نروید؛ در این صورت، دوربین ها، تصاویر را در کمترین کیفیت ‏ضبط می کنند.‏

قیمت دوربین مداربسته آنالوگ

قیمت دوربین مدار بسته براساس فاکتورهای مختلف تعیین می شود. از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت دوربین مدار بسته می توان به برند تولید کننده، کیفیت محصول و ابعاد و اندازه آن اشاره کرد؛ البته، یکی از فاکتورهای مهم تاثیرگذار دیگر بر قیمت دوربین، تکنولوژی ای است که برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است.

در واقع، دوربین های آنالوگ را می توانید با قیمت کمتری خریداری کنید. دوربین های آنالوگ با وجود قیمت مناسب تر، کیفیت بالایی نیز دارند؛ پس اگر به دنبال خرید دوربین مدار بسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر هستید به شما خرید دوربین آنالوگ را پیشنهاد می کنیم. در صورت تمایل می توانید پکیج دوربین مداربسته را از طریق سایت رادار سی. سی. تی. وی. خریداری کنید.

نوعی دوربین مداربسته

خرید دوربین مدار بسته انالوگ

خرید دوربین مدار بسته آنالوگ

دوربین های مدار بسته آنالوگ دارای مزایایی از قبیل قابلیت نصب آسان، کنترل از راه دور و قیمت مناسب است. دوربین مدار بسته آنالوگ در مدل های مختلف، مانند: صنعتی، دام و بولت تولید می شوند. اگر می خواهید به محیط، نظارت بیشتری داشته باشید، خرید دوربین مخفی نیز انتخاب مناسبی است. خرید دوربین مدار بسته و مخفی، بهترین انتخاب ها برای محیط های تجاری است.

پس همین حالا می توانید برای خرید دوربین های مختلف از طریق فروشگاه رادار سی. سی. تی. وی. اقدام کنید. انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه در فروشگاه رادار سی سی تی وی به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *