ردیاب, ردیاب حیوانات, ردیاب شخصی

 تفاوت ردیاب حیوانات با ردیاب شخصی

 تفاوت ردیاب حیوانات با ردیاب شخصی

شما می توانید برای محافظت از عزیزانتان، از ابزارهای امنیتی مانند ردیاب شخصی استفاده کنید. در واقع، این دستگاه های ردیاب به دلیل اندازه کوچک و کاربر پسند بودن، بسیار محبوب هستند. ردیاب های شخصی کمک می کنند تا بتوانید موقعیت مکانی افراد را پیدا کنید. برای زمان هایی که کودک خود را به پارک می برید و می خواهید او را آزادانه در آنجا رها کنید، استفاده از ردیاب شخصی پیشنهاد می شود.

اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهید فرزند خود را به یک مسافرت بفرستید اما نگران او نیز هستید، می توانید از ردیاب استفاده کنید. همچنین برای گم نشدن وسایل هایتان استفاده از ردیاب فکر خوبی است. شاید فکر کنید خرید ردیاب کوچک کار راحتی است، اما همه آنها کیفیت لازم را ندارند. امروزه ردیاب ها انواع مختلفی دارند و هر کس می تواند بسته به نیاز خود از آنها استفاده کند.

بعضی از افراد که در زندگی خود، حیوانات خانگی نگهداری می کنند، همیشه این ترس را دارند که هنگام بیرون بردن، آنها را گم کنند. طبیعتا گم شدن حیوانات می تواند استرس و تنش زیادی را به شما وارد کند. در چنین مواقعی استفاده از ردیاب می تواند خیالتان را بابت گم نشدن حیوان خانگی راحت کند. در ادامه با تفاوت ردیاب حیوانات و ردیاب شخصی بیشتر آشنا می شوید. همچنین میتوانید انواع ردیاب از جمله ردیاب خودرو یا ردیاب آهنربایی را از سایت رادار سی سی تی وی خریداری فرمایید.

 

نوعی ردیاب

سریع پیدا کردن حیوان خونگی خود با ردیاب حیوانات

حفظ امنیت حیوانات خانگی یکی از کارهای سخت و ضروری است که باید انجام شود. ممکن است بعضی از روزها بخواهید حیوان خانگی تان را در خانه تنها بگذارید. داشتن نگرانی از این که آنها فرار نکرده اند یا در مکان سالمی هستند، طبیعی است؛ برای کاهش نگرانی خود می توانید از ابزارهای امنیتی مانند ردیاب حیوانات استفاده کنید تا موقعیت مکانی حیوان خود را زیر نظر داشته باشید.

ردیاب حیوانات نیز انواع مختلفی دارند. همچنین بعضی از آنها ویژگی های بیشتری از جمله شنود نیز دارند که به شما این امکان را می دهد بتوانید صدای حیوان خانگی خود را بشنوید. این دستگاه ها علاوه بر نشان دادن موقعیت مکانی، دکمه های اضطراری نیز دارند. این دکمه برای زمانی است که حیوان خانگی شما گم شده و فردی او را پیدا کرده است؛ با زدن این دکمه، محدوده جغرافیایی فرد برای صاحب حیوان فرستاده می شود.

این دستگاه ردیاب در اندازه بسیار کوچکی است و می توانید آن را به قلاده حیوان خود وصل کنید. سبک و کوچک بودن باعث شده تا حیوان شما وجود این دستگاه را حس نکند. برای کار کردن ردیاب، شما نیاز به سیم کارت دارید تا آن را وارد دستگاه کنید. سپس به کمک اس ام اس، می توانید موقعیت مکانی حیوان خود را زیر نظر داشته باشید.

ردیاب حیوانات به همراه یک سگ و گربه

 

در زمان گم شدن فرزند خود با کمک ردیاب شخصی مکان او را تشخیص دهید

گم کردن فرزند یکی از نگرانی های والدین است. شما می توانید برای این که دل نگرانی خود را رفع کنید، یک ردیاب شخصی تهیه کنید. سپس در داخل جیب یا کیف فرزند خود بگذارید و به آنها اطلاع دهید که در حفظ این ردیاب کوشا باشند. بعضی از ردیاب ها قابلیت شنود نیز دارند و می توانید صدای محیط اطراف را گوش دهید.

همه ردیاب ها یک برنامه ای دارند که در تلفن همراه باید نصب شوند؛ سپس شما می توانید به کمک این برنامه از ردیاب های شخصی استفاده کنید. استفاده از ردیاب شخصی برای حفظ امنیت است. معمولا این وسیله دارای آهن ربای بسیار قوی می باشد. در نتیجه احتمال گم شدن خود ردیاب کم است. شما نه تنها می توانید آنها را به فرزندان خود وصل کنید، بلکه می توانید به سالمندان نیز ردیاب شخصی دهید. دوره سالمندی ممکن است با مشکلاتی چون فراموشی همراه باشد. به همین دلیل برای حفظ امنیت و مراقبت از عزیزانتان، استفاده از این وسیله پیشنهاد می شود.

 

ردیاب قابل حمل

 

ویژگی های ردیاب شخصی

ردیاب شخصی یک وسیله سبک و کوچکی است که برای پیدا کردن موقعیت مکانی مورد استفاده قرار می گیرد. آنها انواع مختلفی دارند و از ویژگی های متفاوتی برخوردارند. در ادامه به ویژگی ردیاب شخصی می پردازیم.

قابلیت شنود:

این قابلیت کمک می کند تا شما بتوانید صدای اطراف را بشنوید. برای این که بخواهید از فرزندتان یا سالمندان مراقبت کنید، نیاز دارید تا صدای اطراف آنها را نیز بشنوید تا در صورت وجود خطر، سریعا آگاه شوید.

استفاده از سیم کارت:

برای این که موقعیت مکانی عزیزان خود یا حیوانات خانگی تان را پیدا کنید، لازم است که سیم کارتی را درون دستگاه قرار دهید تا بتوانید از طریق SMS، محدوده جغرافیایی آنها را به دست بیاورید.

دکمه SOS:

این دکمه برای زمانی استفاده می شود که فرزند یا حیوان خانگی شما گم شده و فردی او را پیدا کرده است. در چنین شرایطی فرد با فشردن دکمه باعث می شود محدوده جغرافیایی برای والدین فرستاده شود. همچنین فرزندان خود نیز می توانند در صورت گم شدن این دکمه را فشار دهند تا به والدین خود اطلاع دهند.

امکان تماس دو طرفه:

در چنین زمانی کسی که حیوان خانگی شما یا فرزندتان را پیدا کرده می تواند با شما تماس برقرار کند و از پیدا کردن او به شما اطلاع دهد.

اپلیکیشن فارسی:

شما برای این که بتوانید از ردیاب شخصی استفاده کنید، نیاز دارید تا یک اپلیکیشنی را در تلفن همراه خود نصب کنید. برای افرادی که علاقه دارند تا تمامی تنظیمات آن به زبان فارسی باشد، بعضی از دستگاه ها چنین قابلیتی را دارند. شما می توانید این برنامه ها را روی سیستم عامل اندروید و IOS نصب کنید.

ردیاب حیوانات به همراه نوعی سگ

ویژگی های ردیاب حیوانات

  • سبک بودن
  • قابل وصل شدن به قلاده
  • مناسب برای همه حیوانات از جمله گربه، سگ، اسب و…
  • قابلیت شنود
  • داشتن دکمه اضطراری

نوعی ردیاب کوچک

آیا می شود از ردیاب شخصی برای ردیاب حیوانات استفاده کرد؟

درست است که ردیاب شخصی و ردیاب حیوانات هر دو یک عملکردی دارند، اما اندازه و شکل این دو ردیاب با یکدیگر متفاوت می باشد. معمولا ردیاب های حیوانات به گونه است تا بتواند به قلاده آنها متصل شود، اما ردیاب های شخصی اندازه بزرگتری دارند و برای قرار گرفتن در کیف یا جیب ساخته شده اند. با این حال برای این که بتوانید از عزیزان خود مراقبت کنید، لازم است از تجهیزات امنیتی مانند ردیاب ها استفاده کنید. ردیاب شخصی و حیوانات کمک می کند تا شما به راحتی محدوده جغرافیایی فرزندان یا حیوان خانگی تان را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *