دوربین مدار بسته, ردیاب خودرو

بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو

بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو

یکی از مهم ترین روش هایی که برای حفاظت و ردیابی خودروها استفاده می شود، نصب ردیاب و دستگاه های ضد سرقت در آنهاست. دزدگیرها و ردیاب ها می توانند در جلوگیری از سرقت بسیار مفید باشند. تفاوت اصلی این دو سیستم در این است که دزدگیر از خودرو در برابر سرقت محافظت می کند. در حالی که سیستم ردیابی به شما کمک می کند تا در صورت سرقت خودرو به راحتی آن را ردیابی کنید. نکته مهمی که در مورد نصب سیستم دزدگیر و ردیاب باید به آن توجه کرد، این است که به غیر از نصب دزدگیر روی خودرو توصیه می شود ردیاب نیز نصب کنید.

 

ردیاب-مغناطیسی

ردیاب یا دزدگیر خودرو

ردیاب یا دزدگیر ماشین

در ادامه به پنج تفاوت اصلی بین ردیاب خودرو    و دزدگیر می پردازیم:

  • با نصب دزدگیر در صورت ضربه خوردن به خودرو، آژیر آن به صدا در می آید. در حالی که ردیاب خودرو پیامکی حاوی دزدی خودرو و مکان آن را برای شما ارسال می کند. شاید شما از خودرو دور باشید و صدای دزدگیر خودرو را نشنوید، اما با مشاهده پیامک متوجه سرقت شوید.
  • هنگام سرقت خودرو، حتی اگر دزدگیر در خودرو نصب شده باشد، یافتن خودرو و سارق غیرممکن است، اما اگر سیستم ردیاب در خودرو نصب شده باشد، می توانید محل خودروی سرقتی را پیدا کرده و به آن برسید.
  • با خرید و نصب ردیاب بر روی خودروی خود می توانید از راه دور آن را در صورت دزدیده شدن خاموش کنید. در حالی که دزدگیر این ویژگی را ندارد. البته امروزه سیستم های دزدگیر نیز در حال پیشرفت هستند و ممکن است از این قابلیت پشتیبانی کنند اما مطمئناً اگر سیستم دزدگیر با قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور وجود داشته باشد قیمت آن بسیار بالا خواهد بود.

ردیاب-یا-دزدگیر-خودرو

بهترین دزدگیر و GPS خودرو

  • برخی از دستگاه های ردیاب خودرو مانند دستگاه های ردیاب مغناطیسی دارای باتری داخلی هستند و نیاز به شارژ دوره ای دارند. درحالی که دزدگیر خودرو مستقیما به برق خودرو متصل است و نیازی به شارژ ندارد. البته برخی از ردیاب های با سیم نیز وجود دارند که با برق خودرو کار می کنند.
  • امکان خاموش کردن دزدگیر در صورت سرقت خودرو وجود دارد. امروزه سارقان حرفه ای به راحتی دزدگیر را از کار انداخته و خودرو را سرقت می برند. در حالی که شما با نصب مخفاینه ردیاب در خودرو همچنان می توانید آن را ردیابی کنید.

خرید-دزدگیر-و-GPS-خودرو

ردیاب مغناطیسی

معایب دزدگیر خودرو

  • می تواند آن را غیر فعال کرد.
  • کاملا در دسترس می باشد.
  • کوتاه برد و پر سر و صداست

ردیاب ماشین

دو نوع ردیاب خودرو وجود دارد: ردیاب مغناطیسی و سیمی. کاربرد ردیاب خودرو در سال ها اخیر بسیار زیاد شده است؛ چرا که با افزایش سرقت، صاحبان خودرو برای جلوگیری از این اتفاق، علاوه بر خرید دزدگیر خوب و حرفه ای برای خودرو، ردیاب نیز خریداری می کنند تا در صورت سرقت خودرو از محل آن مطلع شوند.

از دیگر کاربردهای ردیاب خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ردیاب خودرو مکان دقیق خودرو را به صورت لحظه ای به شما نشان می دهد و می توانید فوراً از موقعیت مکانی خودرو خود مطلع شوید.
  • با استفاده از ردیاب می توانید ماشین خود را از راه دور خاموش و کنترل کنید.
  • ردیاب خودرو به شما این امکان را می دهد که محدودیت سرعت برای آن تعریف کنید.
  • تعیین محدوده جغرافیایی، برای حرکت خودرو از دیگر ویژگی های ردیاب خودرو است.
  • ردیاب در بازه های زمانی مختلف مسیر حرکت خودرو را ثبت می کند.

خرید-بهترین-دزدگیر-موجود-در-بازار

خرید بهترین دزدگیر موجود در بازار

بهترین دزدگیر موجود در بازار

در ابتدا لازم به ذکر است که دزدگیر یک سیستم باز دارنده است. در واقع دزدگیر به همین منظور بر روی خودرو نصب می شود تا کار سارقان را سخت تر کند. امروزه سارقان حرفه ای تر شده اند و قادر به سرقت خودروهایی مجهز به دزدگیر نیز هستند.

دزدگیرها به دو نوع ساده و تصویری تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

  • دزدگیر ساده:

پس از نصب دزدگیر ساده، اگر سارق بخواهد در ماشین را باز کند یا به ماشین ضربه بزند، دزدگیر به صدا در می آید. اگر شما از ماشین خود دور باشید اصلا صدای آژیر را نمی شنوید و دزد بعد از مدت کوتاهی آژیر را غیرفعال می کند. به طور کلی نصب دزدگیر ساده به منظور سخت شدن کار سارق برای سرقت هست.

بهترین-دزدگیر-و-GPS-خودرو

دزدگیر تصویری

  • دزدگیر تصویری:

دزدگیر تصویری یکی از محبوب ترین دزدگیرهای امروزی است. یکی از دلایل محبوبیت این نوع دزدگیر ویژگی کنترل از راه دور آن است. ریموت های دزدگیر تصویری دارای صفحه نمایش هستند. دزدگیرهای تصویری خودرو قیمت بیشتری نسبت به دزدگیرهای ساده دارند و به دزدگیر دو طرفه نیز معروف هستند. یعنی این مدل دزدگیر علاوه بر دریافت دستورات از ریموت قادر به ارسال پیام به ریموت نیز می باشد.

هنگام ضربه زدن به ماشین یا باز شدن درب ماشین، علاوه بر به صدا در آمدن آلارم، ریموت هم زنگ می خورد. در واقع حتی اگر از ماشین فاصله داشته باشید و صدای آژیر را نشنوید، از طریق لرزش ریموت از راه دور به شما اطلاع داده می شود.

البته باید درنظر بگیرید که، بعد از دزدیده شدن خودرو چه دزدگیر ساده و چه تصویری دیگر کارایی نخواهد داشت.

دزدگیر-تصویری

خرید و نصب ردیاب خودرو

خرید دزدگیر و ردیاب برای ماشین

تا اینجا با ویژگی ها و قابلیت های دزدگیر ساده، تصویری و ردیاب به صورت جداگانه آشنا شدیم. لازم به ذکر است که GPS و دزدگیر مکمل یکدیگر هستند. پس اگر به دنبال افزایش امنیت خودرو خود هستید، بهتر است هم دزدگیر تصویری و هم GPS تهیه کنید. البته برخی از افراد به دلیل هزینه بالا امکان خرید ردیاب و دزدگیر تصویری را با هم ندارند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که توانایی پرداخت هزینه های گزاف برای ردیاب های تصویری و دزدگیر را ندارید، بهتر است یک ردیاب با یک دزدگیر ساده تهیه کنید.

هرچند برخی افراد دزدگیر تصویری را اولویت می دهند اما باید گفت که ردیاب خودرو از نظر امنیت در رده بالاتری قرار دارد. پیشنهاد ما به شما برای اطمینان از امنیت خودرو اولاً ردیاب تصویری و دزدگیر و در وهله دوم یک GPS و دزدگیر ساده است.

خرید-و-نصب-ردیاب-خودرو'

خرید دزدگیر و GPS خودرو

سخن پایانی

در اینجا ردیاب و دزدگیر خودرو را با هم مقایسه و تفاوت آنها را بررسی کردیم. داشتن اطلاعات در این زمینه هنگام خرید دزدگیر یا GPS خودرو بسیار مهم و کاربردی است؛ زیرا داشتن اطلاعات مربوط به این موضوع به شما برای خرید مطمئن کمک می کند. همچنین شما می توانید با کارشناسان رادار سی سی تی وی تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *