ردیاب, ردیاب خودرو

بهترین ردیاب خودرو خارجی

بهترین ردیاب خودرو خارجی

آمار سرقت خودرو های پارک شده در کنار خیابان بسیار زیاد است. حتی خودروهایی که پیشرفته ترین امکانات امنیتی را دارند نیز در معرض سرقت قرار دارند، بنابراین ردیاب یکی از ضروری ترین تجهیزات در خودرو به حساب می آید. اما مسئله این است که چگونه تشخیص دهیم چه ردیابی برای خودروی ما مناسب می باشد؟ بهترین ردیاب خارجی کدام است؟ و سوالات دیگری که احتمالا هنگام خرید برای ما پیش می آید. اگر قصد خرید ردیاب برای ماشین یا موتورسیکلت خود را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین ردیاب خارجی برای خودرو

پاسخ به این سوال اندکی دشوار است. معرفی یک ردیاب به عنوان بهترین نمونه برای همه افراد امکان پذیر نیست. هر شخص بسته به نیاز، توقعات، بودجه و سلیقه می تواند بهترین موقعیت یاب را برای خودروی شخصی خود انتخاب کند. قبل از اقدام به خرید ردیاب باید تعیین کنید که هدف شما از تهیه جی پی اس ماشین چیست؟ این ردیاب باید چه کارهایی برای شما انجام دهد؟ چه نیازی را بر طرف کند؟ معیارهای شما در انتخاب ردیاب چه مواردی هستند؟ چه مقدار بودجه برای خرید دستگاه جی پی اس در نظر گرفته اید؟

پاسخ به این سوالات شما را چند قدم به جلو می برد. حال که این موارد در ذهن شما روشن شد با اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار می دهیم، می توانید بهترین ردیاب خارجی مناسب خودروی خود را پیدا کنید.

خرید ردیاب خارجی خودرو

نکاتی مهم برای خرید بهترین ردیاب ماشین موجود در بازار

امروزه ردیاب های متنوعی در بازار موجود است. تنوع زیاد آن ها انتخاب را مشکل می کند. با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه آورده شده است، می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

  • ردیاب های خارجی امکانات زیادی دارند، اما به دلیل محدودیت هایی که در کشور ما وجود دارد، برخی از این امکانات قابل استفاده نیستند.
  • هنگام خرید به خدمات پس از فروش و پشتیبانی دستگاه دقت داشته باشد. اغلب شرکت های معتبر این امکان را به خریداران محصولات خود ارائه می دهند. در مقابل ردیاب های ارزان و ناشناخته، این هشدار را به شما می دهد که نباید از آن ها توقع خدمات پس از فروش داشته باشید.
  • شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین پارامترها در انتخاب ردیاب خودرو، داشتن گارانتی است. خرید از شرکت های مطرح، به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه شما گارانتی معتبری دارد و درصورتی که مشکلی برای ردیاب موتور سیکلت یا خودروی شما پیش بیاید، یا به تنظیمات خاصی نیاز داشته باشد، می توانید روی خدمات و پشتیبانی آن ها حساب کنید.
  • با توجه به حساسیت کاربرد دستگاه ردیاب، لازم است هنگام خرید دستگاه به کیفیت و دقت آن توجه داشته باشید. ردیاب ایده آل باید بتواند در شرایط حساس و ویژه به درستی عمل کند. برای خرید جی پی اس به مشخصات دستگاه دقت کنید و با تحقیق بهترین ردیاب مناسب با خودروی خود را انتخاب کنید. تصور کنید اگر ردیاب در ارسال و دریافت مشخصات مکانی به درستی عمل نکند، چه سودی برای شما خواهد داشت؟
  • ردیاب باید این امکان را داشته باشد که مطابق انتظارات شما برنامه ریزی شود. هر فردی انتظارات متفاوتی از دستگاه دارد، این خواسته ها باید به عنوان سناریو برای دستگاه تعریف شوند. قابلیت سناریو پذیری می تواند یک معیار مهم در انتخاب باشد.

نحوه-ردیابی-از-گوگل-مپ

نصب ردیاب خارجی خودرو

معیار های تعیین کننده بهترین برند ردیاب ماشین

معیارهای هر فرد در انتخاب ردیاب شخصی متفاوت است. کارشناسان مجموعه رادار با داشتن دانش فنی کافی شما را در انتخاب بهترین ردیاب ماشین راهنمایی می کنند. علاوه بر موقعیت یاب، تجهیزات امنیتی و مراقبتی دیگر همچون دوربین بی سیم، دستگاه ضبط صدا، دستگاه شنود، دوربین سیم کارتی، پکیج دوربین مداربسته و خرید دوربین مخفی در مجموعه رادار سی سی تی وی به شما عزیزان ارائه می شود. کافیست با همکاران ما در تماس باشید.

 

 

معرفی بهترین شرکت ردیاب ماشین برای خرید جی پی اس

بسیاری از افراد به دنبال خرید ردیاب خارجی هستند. شرکت های زیادی در دنیا ردیاب های خودرو را تولید و به بازار ارائه می دهند. اگر به دنبال خرید بهترین برند جی پی اس ماشین هستید، بدون شک لیستی که در ادامه آمده است شما را در این انتخاب راهنمایی می کند.

  • برند AMERICALOC که دارای ویژگی نمایش موقعیت جغرافیایی و دکمه وحشت است. این برند محبوب ترین ردیاب خودرو شناخته می شود.
  • ردیاب MOTOSAFETY ساخته یک شرکت آمریکایی است که بر رانندگی ایمن تمرکز دارد. این برند دارای سابقه طولانی و اعتبار بالایی می باشد.
  • برند Bouncie GPS بهترین ردیاب ضد سرقت خودرو شناخته می شود. بونسی مرتب آپدیت می شود و امکانات ویژه ای به کاربران ارائه می دهد.

خرید-بهترین-دزدگیر-موجود-در-بازار

ردیاب کوچک Bouncie

  • GPS Amcrestمجهز به فناوری 4G LTEاست. اگر به دنبال خرید ردیاب کوچک هستید این گزینه مناسب شماست. داشتن یک رابط کاربری مناسب به شما در کنترل وضعیت های مختلف کمک می کند.
  • ردیاب خودرو Accutracking VTPlug با شبکه های 3G و 4G مطابقت دارد. این جی پی اس پیشرفته با اتصال به پورت OBDII ماشین، بلافاصله اقدام به ارسال اطلاعات به گوشی موبایل یا سیستم رایانه شما می کند.
  • برند GPS Optimus 2.0 از معتبرترین تولیدکنندگان ردیاب در جهان است. این دستگاه مجهز به قاب مغناطیسی می باشد. ردیاب آهنربایی به آسانی به بدنه خودرو متصل می شود.
  • برند GPS LandAirSea 2020 ردیاب هایی با ویژگی های خارق العاده تولید می کند. این ردیاب با ابعادی کوچک، خاصیت ضد آب و باطری قوی نه تنها در خودرو بلکه به عنوان یک موقعیت یاب در کنار یک دوربین کوچک در کوله پشتی شما قابل استفاده است.

فردی که تلفن همراهی به دست دارد

ردیاب کوچک شخصی

نتیجه گیری

برای خرید ردیاب خارجی مناسب خودروی خود، گزینه های زیادی پیش روی شماست. در نهایت این شما هستید که با توجه به نیازهای خود یک موقعیت یاب را به عنوان بهترین نمونه انتخاب می کنید. در این مطلب سعی کردیم با ذکر نکات قابل توجه در خرید ردیاب و معرفی بهترین برند ها، شما را در انتخابی مناسب راهنمایی کنیم. همانطور که گفته شد بهتر است ردیاب مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. مجموعه رادار ارائه دهنده بهترین ردیاب ها و تجهیزات امنیتی و حفاظتی به مصرف کنندگان عزیز در سراسر ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *