دوربین, دوربین مدار بسته

معرفی دوربین های فلتی

تصویر شاخص دوربین مخفی فلتی

دنیای دوربین ها در سالهای اخیر تفاوت گسترده ای داشته است. اندازه  و شکل متنوع  دوربین ها توانسته است آنها را برای استفاده در بخش های مختلف زندگی انسانها آماده سازی کند. دوربین فلتی نمونه ساده و کاربردی از دوربین های مخفی است که با اندازه  1 در 1 سانتیمتر و کیفیت 10 مگا پیکسل طراحی شده است. دوربین های فلتی نمونه ای ساده و کاربردی از دوربین های مدار بسته کوچک هستند که در محیطی قابل استفاده و کاربرد می باشند.

تنوع  دوربین های فلتی کاربرد زیاد آن را در بخش های مختلف جامعه توجیه می کند.

  • دوربین های فلتی 8 مگا پیکسلی
  • دوربین های فلتی 10 مگا پیکسلی با قابلیت دید درشب
  • دوربین های فلتی نوشته خان

 

نمایی از دوربین فلتی

دوربین های فلتی با کیفیت تصویر بالا

دوربین فلتی چیست؟

دوربین های فلتی یک نمونه از دوربین های مدار بسته یا دوربین کوچک هستند که برای کاربری های خاص مانند دوربین مخفی یا ردیاب کاربرد گسترده ای دارند. از آنجا که این دستگاه به وسیله سک سیم فلتی 15 سانتی متری به دستگاه اصلی خود وصل می شود و می تواند صدا و تصویر را منتقل کند به این نام خوانده می شود. دوربین های فلتی می توانند به صورت مستقیم به برق وصل شوند و در زمان قطع برق نیز با باتری کار کنند. استفاده از این نوع دوربین های مدار بسته در هر مکانی امکانپذیر است. دوربین فلتی به دلیل سایز کوچک خود می تواند به عنوان ردیاب موتور نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر در پکیج دوربین مداربسته فلتی  نمونه های درجه یک و با کیفیت را خریداری نمایید می توانید از کیفیت تصویر و ضبط صدای بالا در زمان استفاده برخوردار شوید. در زمان تهیه این نمونه از دوربین ها باید چند مورد مهم را مورد توجه قرار دهید.

  • کیفیت لنز
  • جنس بدنه
  • زاویه دید
  • میزان فکوس دور و نزدیک
  • محیط بان بودن یا نوشته خان بودن
  • معمولی بودن دوربین یا قابلیت دید در شب داشتن

دوربین فلتی

قابلیت اتصال به دستگاههای مختلف

انواع  دوربین فلتی

اگر علاقمند به خرید دوربین مخفی هستید نمونه های فلتی بهترین انتخاب برای شما هستند.

  • دوربین فلتی دید در شب

این نوع از دوربین های فلتی شرایطی را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید در تاریکی و مکان های با نور بسیار کم  تصویر واضحی در اختیار داشته باشید. کیفیت تصویر در این نوع از دوربین 10 مگا پیکسل است و تصاویر واضح و شفافی به شما ارائه می دهند. این دستگاه می تواند از رم 8 گیگ تا 128 گیگ را پشتیبانی کند و تصاویر تا یک ماه در حافظه آن ذخیره می شوند.

  • دوربین فلتی نوشته خان

دوربین های نوشته خان از انواع دوربین بی سیم شارژی هستند که قابلیت های متنوعی دارند.  به دلیل برخورداری از لنز فوکوسی، به راحتی متن های ریز توسط دوربین خوانده می شود. این دوربین بی سیم می تواند متن مورد نظر شما را خوانده و به گوشی شما انتقال دهد. نمونه های جدید این دستگاه 10 مگا پیکسلی هستند و قابلیت خواندن متن های بسیار ریز را دارا می باشند.

  • دوربین فلتی 8 مگا پیکسل

در زمان خرید دوربین مخفی یکی از نمونه های پرطرفدار نمونه 8 مگاپیکسلی است. این نوع از تجهیزات به عنوان دوربین های محیط بان شناخته می شوند. از آنها نمی توانیم برای خواندن نوشته ها استفاده کنیم، چون لنز آنها برای این کار طراحی نشده است. دوربین های 8 مگا پیکسلی با سه درجه بندی متفاوت در بازار عرضه می شوند.

دوربین فلتی به همراه تجهیزات آن

دوربین های فلتی دید در شب

مواردی که  موقع خرید باید توجه داشت

اگر تجربه کافی در مورد دوربین های مدار بسته  ندارید باید قبل از خرید هر نوع پکیجی اطلاعات کافی را کسب نمایید.

  • کیفیت تصویر

کیفیت یا رزولوشن یکی از مهمترین موارد در زمان تهیه دوربین مدار بسته است. کیفیت تصویر دوربین به پیکسل هایی که در خروجی دوربین وجود دارد وابسته است. اگر خواهان تصویر با کیفیت و دارای جزئیات از دوربین خود هستید باید از نمونه هایی خریداری کنید که پیکسل بالاتری دارند. مسلما کیفیت تصویر دوربین 10 مگا پیکسلی بهتر از نمونه 8 مگا پیکسلی خواهد بود.

  • سایز دوربین

اندازه  و سایز زمانی اهمیت پیدا می کند که دوربین فلتی شما برای کاربرد خاصی انتخاب شود. دوربین های کوچک که اندازه کمتر از 4 سانت دارند به راحتی قابل پنهان شدن هستند. سایز های کوچک به راحتی با محیط اطراف خود یکدست می شوند و بهترین گزینه برای مواردی هستند که کاربر می خواهد دوربین در معرض دید نباشد.

  • ضبط صدا

اگر از جمله افرادی هستید که تصاویر ضبط شده را با صدا می خواهید باید در زمان خرید دوربین به  این قابلیت توجه داشته باشید. دوربین های کمی هستند که از این قابلیت برخوردار می باشند، اما در صورت نیاز می توانید در زمان خرید نمونه هایی از دوربین فلتی  باامکانات ضبط صدا خریداری کنید.

  • حافظه پشتیبانی شده

دوربین های فلتی قابلیت پشتیبانی از رم های 8 مگا بایت تا 128 مگابایتی را دارا هستند. این مقدار از حافظه فیلم ها را تا مدت زمان مشخصی نگهداری می کند. بر اساس کاربری که از دوربین  انتظار دارید می توانید دوربین را با حافظه متناسب جهت پشتیبانی خریداری کنید.

نمایی از دوربین فلتی

تنوع  سایز متناسب با کاربرد

خرید دوربین فلتی

خرید تجهیزاتی مانند دوربین به تجربه و آگاهی خاصی نیاز دارد. بر اساس ویژگی های محصول می توانید نمونه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

  • امکان مشاهده تصاویر از طریق اینترنت
  • قابلیت ضبط تصاویر روی کارت حافظه
  • امکان استفاده با باتری یا پرتابل
  • لنز دوربین
  • کیفیت و جنس دوربین و بدنه آن

موارد متعددی می تواند در قیمت نهایی در زمان خرید دوربین تاثیرگذار باشند. نمونه های جدیدی از دوربین های مداربسته کوچکی مثل رادار سی سی تی وی قابلیت استفاده به عنوان ردیاب موتور سیکلت و اتومبیل را دارا هستند. این نمونه از دوربین فلتی به راحتی اطلاعات مربوط به خودرو را در هر کجای دنیا در اختیار شما قرار می دهد، یک محافظ مناسب برای جلوگیری از سرقت خودرو است و به راحتی نوع  رانندگی شما را به صورت آنلاین مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.

دوربین فلتی

دوربین مخفی فلتی

نتیجه گیری

دوربین های مدار بسته و مخفی تغییرات گسترده ای در روند کنترل و نظارت به وجود آورده اند. در سالهای اخیر تولید نمونه های فلتی با کیفیت و وضوح تصویر بالا با استقبال گسترده ای همراه بوده است. نمونه های نوشته خوان و محیط بان این دوربین های کوچک قابل استفاده در هر مکانی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *