دوربین, دوربین مدار بسته

خریدن دوربین مداربسته برای مغازه

تصویر شاخص دوربین مداربسته برای مغاذه

امروزه تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته است. بنابراین، دوربین های مدار بسته براساس جدیدترین فناوری ها ساخته شده اند. این دوربین ها می توانند در قسمت های مختلف مغازه، فروشگاه تجاری و مسکونی نصب شوند. در واقع، دوربین های امنیتی و مدار بسته برای حفاظت از ایمنی و جلوگیری از سرقت در ساختمان های تجاری و مغازه ها نقش موثری دارند. آیا شما هم به فکر امنیت محیط تجاری خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما خرید دوربین مدار بسته مغازه است. دوربین سیم کارتی جزو متداول ترین انواع دوربین مدار بسته موجود در بازار است.

چرا داخل مغازه باید از دوربین مداربسته استفاده کرد؟

مغازه، مکانی پر از رفت و آمد افراد مختلف است. بنابراین، به منظور حافظت از سرمایه و کالاهای موجود در مغازه و ایمنی کارمندان باید از دوربین مدار بسته استفاده کرد. به دلایل زیر باید در مغازه، دوربین مدار بسته را نصب کرد:

  • جلوگیری از سرقت داخلی: طبق تحقیقات انجام شده، کارمندان داخل فروشگاه نیز ممکن است که کالاها و محصولات موجود در مغازه را سرقت کنند. بنابراین، با اجرا و نصب سیستم ایمنی می توان از سرقت داخلی در مغازه جلوگیری کرد. دوربین های مدار بسته، هر لحظه تصاویر را از محیط فروشگاه ثبت می کنند تا در مواقع مورد نیاز مورد استفاده قرار بگیرند.
  • ایمنی کارکنان و مشتری: هدف اصلی صاحب کسب و کارهایی مانند مغازه ها، محافظت از جان و ایمنی مشتری و کارکنان است. به منظور مشاهده داخل و بیرون از محیط مغازه باید سیستم امنیتی نصب کنید. نصب دوربین امنیتی باعث می شود که کارکنان استرس کمتری را هنگام کار در مغازه داشته باشند.

دوربین مداربسته برای مغاذه

خریدن دوربین مدار بسته

  • افزایش بهره وری کارکنان: محققان دریافتند که وقتی دوربین های امنیتی کارمندان را زیر نظر دارند، در محل کار بهره ‌وری بیشتری خواهند داشت. این دوربین ‌ها افراد را تشویق می‌ کنند تا روی کار خود تمرکز بیشتری داشته باشند. با استفاده از دوربین ها می توانید به عملکرد کارکنان، میزان استراحت آنها، چگونگی برخورد با مشتری و… توجه داشته باشید. بنابراین، استفاده از دوربین مدار بسته در مغازه می تواند باعث افزایش بهره وری کارکنان شود.
  • ارائه مدارک کیفری: اگر هر نوع دزدی یا بدرفتاری با یک کارمند در فروشگاه و مغازه شما رخ دهد، دوربین‌های امنیتی به شما در زمینه اثبات جرم، تبرئه و …کمک می کنند. دوربین های امنیتی مدار بسته می تواند در طول 24 ساعت شبانه روز از مغازه شما محافظت کنند. پلیس یا مقامات مربوطه می توانند از فیلم های دوربین برای کسب شواهد و کمک به شناسایی مجرمان تحت تعقیب استفاده کنند.

دوربین مداربسته برای طلافروشی

دوربین مدار بسته برای مغازه

خرید دوربین مداربسته مناسب برای مغازه

با استفاده از دوربین نظارتی و مدار بسته می توانید تصاویر و فیلم ها فروشگاه را در وقت مناسب مشاهده کنید. دوربین مدار بسته دارای قابلیت کنترل خودکار است. بنابراین، هنگام ثبت تصاویر و فیلم ها از راه دور جزئیات لازم به تلفن هوشمند شما ارسال می شود. به علاوه برخی از انواع دوربین مدار بسته دارای آژیر و هشدار هستند و از بروز خطر و مشکل جلوگیری می کند. از دلایل خرید دوربین مدار بسته مغازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از سرقت در مغازه: دزدی از فروشگاه و مغازه های مختلف همیشه یک دردسر جدی برای صاحبان کسب و کارها بوده است. اما دوربین های مداربسته می توانند تا حد زیادی در حل این موضوع به آنها کمک کنند. دوربین های مدار بسته تمام قسمت های فروشگاه به جز سرویس بهداشتی را پوشش خواهند داد. اگر کسی بخواهد چیزی را از فروشگاه بدزدد، دوربین آن را ثبت می کند. این فیلم به صاحب فروشگاه کمک می کند که مقصر را راحت تر پیدا کند.
  • حفظ آرامش خاطر: یکی از مزایای سیستم های دوربین مدار بسته که نباید نادیده گرفته شود، آرامش خاطری است که برای شما فراهم می کنند. با نصب دوربین مدار بسته دیگر لازم نیست که نگران اتفاقاتی باشید که در فروشگاه در حال رخ دادن است. هنگامی که در فروشگاه حضور ندارید بررسی دوربین مدار بسته از راه دور می تواند به شما کمک زیادی کند.
  • کاهش نیاز به استخدام پرسنل امنیتی اضافی: استفاده از دوربین های مدار بسته جایگزین مناسبی به جای پرسنل امنیتی است. هزینه استخدام نیروی کار اضافی با نصب دوربین مدار بسته کاهش پیدا می کند. اگر مغازه دارای دوربین مدار بسته باشد، دزد کمتر برای دزدی آنجا را انتخاب می کند.
  • نظارت بر رفتار مشتری: دوربین های مداربسته نیز می توانند به رفتار مشتری نیز نظارت داشته باشند. شما می توانید میزان خرید مشتری، نوع خرید و روزهای شلوغ فروشگاه را از طریق دوربین مدار بسته شناسایی کنید. در نتیجه، با بررسی این موارد می توانید خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید.

فردی در حال مانیتورینگ

کاربرد دوربین مدار بسته

ویژگی های دوربین مداربسته مغازه

دوربین مدار بسته در محیط های تجاری مانند مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های مدار بسته به صورت 24 ساعته فعالیت می کنند و باعث افزایش امنیت محیط می شوند. دوربین مدار بسته مغازه باید ویژگی هایی داشته باشد. ویژگی های دوربین مدار بسته مغازه شامل موارد زیر است:

 

  • کیفیت دوربین مداربسته مغازه: دوربین مدار بسته باید بتواند  تصاویر را با وضوح بالا ثبت کند. بنابراین، کیفیت دوربین از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر دوربین مدار بسته دارای کیفیت لازم نباشد، امکان ثبت و ضبط فیلم ها و تصاویر به شکل مناسب وجود نخواهد داشت.
  • دوربین مداربسته برای استفاده درون و بیرون مغازه: در بیشتر مغازه ها دوربین مداربسته در داخل و بیرون از فروشگاه نصب می شود. با نصب دوربین بیرون از مغازه می توانید از بروز سرقت احتمالی جلوگیری کنید.
  • کنترل دوربین مداربسته مغازه از راه دور: دوربین مدار بسته باید دارای قابلیت کنترل از راه دور باشد. اگر دوربین مدار بسته این قابلیت را داشته باشد، از راه دور می توانید جزئیات موجود در دوربین را مشاهده کنید. با نصب دوربین مدار بسته دارای قابلیت کنترل از راه دور می توانید نظارت مناسبی به عملکرد کارکنان مغازه داشته باشید.

شما می توانید اطلاعات موجود در دوربین را روی تلفن همراه خود مشاهده کنید. بنابراین، به منظور کنترل بر عملکرد کارکنان و نظارت بر میزان فروش مغازه دیگر لازم نیست که در محل حضور داشته باشید. شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود در هر دقیقه جزئیات ثبت شده توسط دوربین مدار بسته را مشاهده کنید.

خانمی درحال چک کردن دوربین مداربسته

ویژگی های دوربین مدار بسته

  • قابلیت دید در شب در دوربین مداربسته: دوربین مدار بسته باید دارای قابلیت دید در شب باشد. اگر دوربین دارای قابلیت دید در شب نباشد، ضبط تصاویر و فیلم ها با کیفیت لازم صورت نمی گیرد. دوربین مدار بسته باید ویژگی قابلیت دید در شب را داشته باشد تا تصاویر و فیلم ها به بهترین شکل ثبت و ضبط شوند. مغازه در شب و تاریکی مطلق دید ندارد. بنابراین، تهیه دوربین مدار بسته با قابلیت دید رنگی و دید در شب انتخاب خوبی است.

قیمت دوربین مداربسته مخصوص مغازه 

دوربین های امنیتی می توانند گزینه مناسبی برای افزایش آرامش خاطر در محیط تجاری و مغازه باشند. با نصب دوربین در محیط مغازه می توان مانع از دزدی احتمالی شد. دوربین مدار بسته در قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت دوربین مدار بسته نقش دارند. عوامل تاثیرگذار در قیمت دوربین مدار بسته شامل برند تولید کننده، مدل دوربین، کیفیت و…. می باشد. شما می توانید دوربین مدار بسته در مدل ها و قیمت های متنوع را از طریق فروشگاه رادار سی سی تی وی خریداری کنید. در رادار سی سی تی وی، بهترین محصولات با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شود.

نوعی دوربین مداربسته کوچک

قیمت دوربین مدار بسته

قابلیت های دوربین مدار بسته

دوربین های امنیتی دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند. به همین دلیل، خرید دوربین مخفی برای هر فروشگاه و مغازه ای لازم است. از قابلیت های دوربین مداربسته مغازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین های مدار بسته از طریق باتری یا پریز برق تغذیه می شوند.
  • این نوع دوربین ها به منظور استفاده در محیط داخل و خارج ساختمان ساخته شده اند.
  • این نوع دوربین، تصاویر را با کیفیت بالا ثبت می کند.
  • با استفاده از برنامه هوشمند می توان از راه دور نیز محیط را کنترل کرد.
  • دوربین مدار بسته باید دارای قابلیت دید در شب باشد تا در تاریکی بتوانید جزئیات را به خوبی مشاهده کنید.

نوعی دوربین بیبی کم

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته بی سیم

دوربین مدار بسته بی سیم دارای مدل های متفاوتی است. ویژگی های منحصر به فرد این دوربین ها، آنها را از یکدیگر متمایز می کند. دوربین بی سیم مدار بسته این قابلیت را دارد که تصاویر و فیلم های مغازه را به خوبی و باوضوح زیاد ثبت کند. شما می توانید انواع مختلفی از دوربین مدار بسته بی سیم را در فروشگاه رادار مشاهده کنید.

خرید دوربین مدار بسته از سایت رادار سی سی تی وی

فروشگاه رادار سی سی تی وی، سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع دوربین های مدار بسته را دارد. انواع دوربین های مدار بسته خورشیدی، سیم کارتی، شارژی در فروشگاه رادار سی تی وی موجود هستند. شما می توانید از طریق رادار سی سی تی وی، پکیج دوربین مداربسته را نیز با بالاترین کیفیت خریداری کنید. پس اگر به ایمنی فروشگاه و مغازه خود اهمیت می دهید، خرید و نصب دوربین مدار بسته را فراموش نکنید. پشتیبانی پس از فروش، ارائه محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتری جزو مزایای خرید از سایت رادار است. با یکبار خرید محصولات این فروشگاه، مشتری دائم این مجموعه خواهید شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *