مودم

مودم همراه چیست و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

مودم همراه چیست و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

در عصر جدید تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است. بنابراین، انواع مودم ها برای اتصال به اینترنت ساخته شده اند. مودم های جیبی یا همراه از متداول ترین مودم هایی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند. مودم های جیبی یا همراه دارای قابلیت های مختلفی هستند که در این مطلب به بررسی آنها می پردازیم.

مودم همراه چیست؟

دستگاه های وای فای جیبی به اندازه یک باتری موبایل کوچک هستند. به اندازه کافی کوچک و سبک هستند که به راحتی در جیب شما قرار می گیرند. این دستگاه‌ ها اتصال به اینترنت را در هر مکانی برای شما امکان پذیر می کنند. شما می توانید با استفاده از مودم های همراه و جیبی به صورت 24 ساعته به اینترنت دسترسی داشته باشید.

مودم های جیبی یا همراه با استفاده از سیم کارت کار می کنند. شما باید سیم کارت مورد نظر خود را داخل مودم قرار دهید و به راحتی از اینترنت استفاده کنید. میزان پوشش دهی اینترنت به این بستگی دارد که عملکرد اپراتور به چه صورت است. وای فای جیبی یک ابزار کوچک است که در کف دست شما جای می گیرد و بسیار سبک است. عملکرد این دستگاه مربوط به پخش اینترنت به دستگاه های سازگار اطراف آن مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها، دوربین ها یا رایانه های شخصی است .

خرید-انواع-مودم-همراه

 

خرید انواع مودم همراه

استفاده از مودم همراه چه مزیت هایی دارد؟

مودم همراه یا جیبی دارای مزیت های مختلفی است. به دلیل مزایایی که دارد از این نوع مودم استفاده زیادی می شود. مزایای خرید مودم portable عبارتست از:

  • کمتر مصرف شدن باتری گوشی

در صورتی که بخواهید از اینترنت گوشی استفاده کنید، باتری زیادی باید مصرف شود. استفاده هات اسپات گوشی می تواند باعث داغ شدن باتری و خراب شدن آن شود. بنابراین، با استفاده از مودم همراه دیگر از مصرف باتری موبایل شما به خاطر اتصال به هات اسپات آسیب نمی بیند.

  • امکان ذخیره کردن اطلاعات

مودم های جیبی و همراه این قابلیت را دارند که اطلاعات را ذخیره کنند. البته، این ویژگی در برخی از مودم های همراه وجود دارد.

  • اشتراک گذاری اینترنت توسط مودم همراه

یکی از مزایای مودم های همراه این است که چند نفر به شکل همزمان می توانند از اینترنت استفاده کنند. شما می توانید با روشن کردن مودم portable، اینترنت را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید.

خرید-مودم-جیبی

خرید مودم جیبی

وای فای قابل حمل چگونه کار می کند؟



وای فای قابل حمل یک روتر است که به عنوان هات اسپات عمل می کند. این وای فای برای کار کردن به یک سیم کارت احتیاج دارد. وای فای قابل حمل اتصال پهنای باند پر سرعتی را ایجاد می کند. حداکثر 10 کاربر می توانند به صورت همزمان از وای فای استفاده کنند.

دستگاه Wi Fi hotspot قابل حمل از اتصال اینترنت 3G، 4G، 5G به منظور ایجاد یک شبکه وای فای برای چندین دستگاه از جمله رایانه، تبلت و موبایل استفاده می کند. مودم های قابل حمل باتری مخصوص به خود را دارند و با مودم رومیزی تفاوت زیادی ندارند. وای فای جیبی یک مودم بی سیم قابل حمل است که با نام های MiFi، هات اسپات موبایل یا دانگل اینترنت نیز شناخته می شود.

وای فای جیبی به شما امکان دسترسی کامل به اینترنت را می دهد. همچنین به تمامی اپلیکیشن های موجود در گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر دسترسی خواهید داشت. این مودم، کوچک و سبک است که حمل آن را راحت می کند. شما می توانید مودم را در کیف خود قرار دهید و آن را به دستگاه های مورد نظر در مواقع لازم متصل کنید.

 

چه کسی به وای فای جیبی و همراه نیاز دارد؟

وای فای قابل حمل یک آیتم ایده آل برای کسانی است که به اتصال اینترنت ایمن، دائمی و همراه نیاز دارند. اگر می خواهید در همه جا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید، خرید مودم جیبی و همراه بهترین گزینه است. شما با استفاده از این نوع مودم می توانید به راحتی در هر جا که هستید، از اتصال به اینترنت پرسرعت لذت ببرید.

مودم-همراه-یا-جیبی

مودم همراه یا جیبی

معایب استفاده از مودم همراه

مودم های جیبی و همراه دارای مزایا و کاربردهای مختلفی هستند. این نوع مودم ها عیب و ایرادی ندارد. اما مودم های باتری دار در مقایسه با مودم بدون باتری دارای طول عمر و کیفیت بیشتری است.

انواع مودم همراه

امروزه مودم ها توسط برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه می شوند. هر کدام از این مودم ها دارای قابلیت های و امکاناتی هستند. مودم portable و جیبی جزو بهترین مودم های موجود در بازار است. انواع مودم های همراه شامل موارد زیر است:

  • مودم همراه دارای وای فای و مودم های دانگلی

بعضی از مودم های موجود در بازار به شیکه بی سیم و وای فای مجهز هستند. بنابراین، چند دستگاه به طور همزمان قادر هستند که به اینترنت متصل شوند. برخی از انواع مودم های جیبی نیز دارای وای فای نیستند. این نوع مودم ها به عنوان مودم دانگل شناخته شده اند. شما می توانید از طریق لپ تاپ و کامپیوتر به این مودم متصل شوید.

  •  مودم های بدون باتری و باتری دار

برخی از مودم ها دارای باتری داخلی نیستند. اما کیفیت و طول عمر بالایی دارند. نوع دیگر مودم دارای باتری است. مودم های باتری دار می توانند میزان شارژ و ماندگاری زیادی داشته باشند. بنابراین، باتری یک مزیت مهم برای مودم های همراه محسوب می شود. شما می توانید در هر کجا که هستید، از اتصال به اینترنت با خرید مودم های باتری دار نهایت استفاده را داشته باشید.

عمر باتری وای فای جیبی تا حد زیادی به نوع اتصال بستگی دارد. در صورت اتصال به شبکه 4جی باتری دستگاه می تواند تا 9 ساعت دوام بیاورد. اگر وای فای جیبی به شبکه 3 G  متصل شود، باتری می تواند تا 10 ساعت دوام و ماندگاری داشته باشد.

انواع-مودم-همراه

انواع مودم همراه

زمان خرید مودم همراه باید به چه نکاتی توجه کرد

هنگام خرید مودم جیبی و همراه باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • سرعت انتقال دیتا در مودم همراه: هنگام خرید مودم portable و جیبی باید به سرعت انتقال دیتا توجه داشته باشید. سرعت انتقال دیتا در مودم portable باید بالا باشد تا بتوانید از آن در محیط های مختلف استفاده کنید.
  • سرویس های قابل پشتیبانی: مودم های باید این قابلیت را داشته باشند که از سرویس های مختلف پشتیبانی کنند. برخی از مودم ها از تمام شبکه های تلفن همراه پشتیبانی می کنند. هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که مودم جیبی و همراه از چه سرویسی پشتیبانی می کند.
  • مقدار آنتن دهی: یکی از قابلیت های مودم باید آنتی دهی زیاد باشد. اگر مودم دارای قابلیت انتن دهی بالایی نباشد، امکان استفاده از آن در جاهای مختلف وجود ندارد.

خرید-مودم-همراه

خرید مودم همراه

خرید مودم همراه یا  portable

بهترین انواع مودم های موجود در بازار، مودم های همراه یا جیبی هستند. این نوع مودم ها به آسانی قابلیت حمل دارند. این مودم در ابعاد و وزن کوچک تولید می شود. به همین دلیل، از مودم portable می توانید در مکان های متفاوت به سادگی استفاده کنید. شما می توانید از طریق خرید مودم های همراه و جیبی از اینترنت  و وای فای سیار و پرسرعت به خوبی استفاده کنید. قابلیت های دیگر مودم portable شامل امکان نگهداری شارژ باتری به مدت طولانی تر است.

وای فای جیبی به شما امکان دسترسی فوری به اینترنت پرسرعت، با داده های نامحدود را ارائه می دهد. فروشگاه های مختلفی در زمینه فروش انواع مودم جیبی فعالیت می کنند. رادار جزو فروشگاه های معتبر اینترنتی است که سابقه فروش مودم های مختلف همراه و جیبی را دارد. در سایت رادار سی سی تی وی، مودم های متنوع با بهترین کیفیت به فروش می رسد. شما می توانید مودم جیبی با طرح و مدل دلخواه خود را از طریق سایت رادار خریداری کنید. دوربین بی سیم از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی رادار است که در مدل های متنوع در این وبسایت به فروش می رسد.

قیمت-مودم-همراه

قیمت مودم همراه

قیمت مودم همراه

اتصال به اینترنت بخش مهمی از زندگی روزمره است. تقریباً همه هر کجا که می روند به یک اتصال آنلاین و ایمن دارند. به همین دلیل است که خرید مودم های همراه رواج پیدا کرده است. مودم های جیبی یا همراه در انواع مدل های مختلف توسط برندهای شناخته شده تولید شده اند. هر کدام از این نوع مودم ها دارای قیمت های مختلفی هستند. عواملی مانند برند تولید کننده، نوع مدل، ابعاد و کیفیت آن می تواند در قیمت مودم portable تاثیرگذار باشد.

شما می توانید مودم های portable و جیبی را با کیفیت بالا و بهترین قیمت از طریق سایت radarcctv خریداری کنید. در این سایت، انواع محصولات مختلف مانند مودم همراه و جیبی با قابلیت ها و امکانات متنوع به فروش می رسند. پکیج دوربین مدار بسته نیز جزو محصولات دیگر موجود در سایت رادار است که کیفیت بسیار بالایی دارد. پس اگر به مودم portable یا سایر محصولات دیجیتالی نیاز دارید، خرید از سایت رادار سی سی تی وی را در برنامه خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *