دوربین, دوربین مدار بسته

مناسب ترین دوربین مدار بسته باغ

مناسب ترین دوربین مدار بسته باغ

دوربین های مدار بسته فقط مختص به فضاهای داخلی نیستند، بلکه برای امنیت بیشتر فضاهای باز مانند باغ ها و ویلاها نیز طراحی شده اند. دوربین مدار بسته باغ باید ویژگی ها و خصوصیات خاصی داشته باشد تا بتواند تمامی اتفاقات رخ داده را به طور واضح ثبت و ضبط کند.

دوربین های فضای باز، گونه ای از دستگاه های امنیتی هستند که می توانند فعالیت های مجرمانه را در فضای بیرونی منزل یا در باغ ها ضبط کنند. داشتن دستگاه ضبط صدا  نیز، از ویژگی های منحصر به فرد برخی از این دوربین هاست.

دوربین مداربسته مناسب برای باغ

اکثر افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، برای فرار از ترافیک و آلودگی، باغ هایی را در خارج از شهر برای خود خریداری می کنند تا بتوانند تعطیلات را بدون دغدغه در آن جا سپری کنند. مهم ترین چالش پیش روی این افراد، تامین امنیت باغ است.

معرفی-بهترین-دوربین-مدار-بسته-باغ

 

معرفی بهترین دوربین مدار بسته باغ

با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر نمی توانید همانند گذشته با حصارهای آهنی از باغ خود محافظت کنید. اگر در فضای خارجی باغ خود شاهد سرقت لوازم، دزدی از گلدان ها یا خراب کردن فضای سبز بوده اید، دوربین مدار بسته باغ بهترین انتخاب برای شماست.

با این دوربین کوچک می توانید تمامی اتفاقات رخ داده در باغ را در نبود خود مشاهده کنید.

بسیاری از دوربین های مدار بسته، علاوه بر نمایش آنلاین محوطه ای که دوربین را در آن نصب کرده اید، قابلیت ضبط تصاویر را با کیفیت بالا دارا می باشند. بسیاری از این دوربین ها به حدی کیفیت دارند که به راحتی می توان چهره افراد را در تصاویر ضبط شده توسط آن تشخیص داد.

خصوصیات دوربین مدار بسته باغ

تنوع زیادی از دوربین های مدار بسته در بازار هست، اما هر نوع دوربینی برای فضای باز مناسب نیست. دوربین هایی که برای باغ طراحی و تولید شده اند، باید ویژگی هایی متمایز از دوربین های فضای داخلی داشته باشند. استفاده از دوربین های مدار بسته در باغ، نقش مهمی در کاهش هزینه های شما دارد، چرا که دیگر نیاز نیست برای نگهبانی از باغ، اتاقی را به عنوان سرایداری بسازید و هزینه ای بابت گرفتن سرایدار پرداخت نمایید.

در ادامه به بررسی ویژگی هایی که باید هنگام خرید دوربین مدار بسته برای باغ در نظر بگیرید، می پردازیم.

 

خصوصیات دوربین مدار بسته مناسب باغ

  • تکنولوژی ساخت دوربین مداربسته برای باغ

دوربین های مدار بسته در دو نوع با سیم و بدون سیم طراحی و ساخته شده اند. اگر به خرید دوربین بدون سیم فکر می کنید، باید یک شبکه اینترنتی پایدار (وای فای) نیز برای آن فراهم کنید. البته اتصال اینترنتی فقط برای مشاهده آنلاین تصاویر است، در صورتی که بخواهید فقط تصاویر ضبط شده را ببینید، نیازی به اینترنت ندارید.

اگر در باغ شما فضای کافی برای سیم کشی وجود دارد، دوربین های سیمی هم می توانند نیاز شما در این زمینه را برطرف کنند.

علاوه بر این دو مورد، دوربین های آنالوگ نیز از دوربین های مناسب با قیمت پایین برای فضای باز هستند، اما امروزه به دلیل وضوح کم تصویر و نیاز به کابل کشی زیاد، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • داشتن دید در شب و دید میدانی

خرید دوربین های دید در شب، بهترین وسیله برای ضبط تصاویر در تاریکی هواست. این دوربین تمامی اجسام را تا فاصله تعیین شده توسط آن، تحت پوشش قرار می دهد.

دوربین های مدار بسته باغ، باید تصاویر را در ساعات مختلف شبانه روز، مخصوصاً در شب، با کیفیت بالا ضبط کنند. بسیاری از دوربین هایی که برای باغ ها طراحی شده اند، قابلیت دید در شب دارند، اما تصویر سیاه و سفید می گیرند.

چون بیشتر سرقت ها در شب رخ می دهد، بهتر است برای وضوح بیشتر تصویر، دوربین هایی با تصویر رنگی را خریداری کنید. درست است قیمت دوربین های مدار بسته با تصویر رنگی بالاتر است، اما در عوض میدان دید بیشتر و واضح تری دارد.

دید-در-شب-از-خصوصیات-مهم-دوربین-های-فضای-باز

دید در شب از خصوصیات مهم دوربین های فضای باز

  • متناسب بودن برای شرایط آب و هوای مکان مورد نظر

دوربین هایی که برای نصب در فضای آزاد می خرید، باید حتما در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مانند باران، برف و یخ زدگی مقاوم باشند. همچنین باید بتوانند دماهای زیر صفر را تحمل کنند.

علاوه بر این گرد و خاک نیز می تواند عملکرد برخی دوربین ها را تحت تاثیر قرار دهد. گرمای هوا نیز عامل مهمی برای اختلال در عملکرد دوربین است، مخصوصا اینکه خود دستگاه نیز در هنگام فعالیت مقدار اندکی گرما تولید می کند. گرمای زیاد می تواند سبب مات شدن لنز دوربین مدار بسته و افت کیفیت آن شود.

بنابراین قبل از خرید دوربین مخفی برای باغ خود، شرایط آب و هوایی منطقه زندگی خود را بررسی کنید و بر طبق آن بهترین دوربین را برای خرید انتخاب کنید.

  • وضوح تصویر دوربین مداربسته باغ

اکثر دوربین های مدار بسته برای باغ، کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. مسلم است هرچه کیفیت تصویر ارائه شده توسط دوربین بالاتر باشد، تشخیص چهره ها و وقایع اتفاق افتاده در تصاویر، واضح تر معلوم می شود.

کیفیت HD یا FULL HD برای دوربین های قابل نصب در باغ مناسب هستند. اما نوع جدیدی از این دوربین ها با کیفیت 4k نیز طراحی شده است که تصاویری فوق العاده با کیفیت را ثبت و ضبط می کنند.

البته دقت داشته باشید، هرچه کیفیت تصاویر گرفته شده توسط دوربین بیشتر باشد، به فضای ذخیره سازی بالاتری نیاز دارند. بنابراین هزینه بیشتری باید برای آن پرداخت کنید.

اگر باغ شما در منطقه ای امن واقع شده و نیاز به حفاظت آنچنانی ندارد، دوربین هایی با رزولوشن پایین هم می تواند پاسخگوی نیاز شما در این زمینه باشد.

معمولا رزولوشن 1080، رایج ترین وضوح تصویر برای دوربین مدار بسته باغ است.

رزولوشن-مناسب-دوربین-های-مناسب-برای-باغ رزولوشن مناسب دوربین های مناسب برای باغ

  • دوربین مداربسته بدون نیاز به برق

یکی از دوربین هایی که برای نصب در باغ ها بسیار مناسب است، دوربین های بدون برق می باشد. اکثر باغ ها خارج از محدوده شهر واقع شده اند و ممکن است هنوز برق کشی نداشته باشند، بنابراین دوربین هایی که منبع تغذیه آن ها از طریق برق است، بدون کاربرد خواهند بود.

این دوربین ها اغلب خورشیدی هستند و می توانند بدون نیاز به برق، تصاویر را ضبط کنند. این دوربین ها از انواع دوربین سیم کارتی هستند که می توانند در صورت نیاز، اطلاعات داخل سیم کارت را بر بستر اینترنت منتقل کنند.

مکان های مناسب جهت نصب دوربین مداربسته باغ

یکی از موارد مهم و قابل توجه برای دوربین های مدار بسته، محل نصب آن است. محل نصب این دوربین ها باید به گونه ای باشد که میدان دید وسیعی را پوشش دهد، همچنین نقاط کوری از باغ را که ممکن است از دید شما پنهان بماند، در برگیرد.

علاوه بر موارد بالا، این دوربین از لحاظ امنیتی نباید مورد دید افراد باشد، زیرا برخی از سارقان می توانند با روش های مختلف، آن را از کار بیندازند. در صورتی که سیم کشی دوربین روی دیوارهای کوتاه انجام شود نیز، می توان به راحتی با قطع سیم، دوربین را از کار انداخت. بنابراین همیشه باید دوربین را در بهترین مکان به صورت پنهانی نصب کنید.

مکان-مناسب-جهت-نصب-دوربین-های-مدار-بسته

مکان مناسب جهت نصب دوربین های مدار بسته

البته مکان نصب دوربین مدار بسته باغ، بنابر نیاز شما متفاوت است. به عنوان مثال اگر دوربین را برای کنترل رفت و آمدِ ویلایِ ساخته شده در باغ می خواهید، بهترین مکان برای نصب آن ورودی ویلا است. اگر ویلا دارای چند درب ورودی است، باید برای هر کدام از این درب ها به صورت جداگانه دوربین نصب کنید.

نصب دوربین روی درب اصلی باغ نیز، یکی از نقاط مهم برای کنترل رفت و آمدهای خارجی نزدیک به باغ است. البته این گونه دوربین ها اگر توسط دزدگیر محافظت نشوند، به راحتی قابل سرقت هستند.

اتاق نگهبانی ابتدای باغ نیز، یکی از بهترین مکان ها برای نصب دوربین است. با نصب دوربین در این قسمت می توانید رفت و آمد افراد و ماشین ها را به داخل باغ کنترل کنید. همچنین تصویری کامل از فضای باغ داشته باشید.

خرید دوربین مداربسته برای باغ خود

خرید سیستم های امنیتی برای محافظت از باغ یا ویلا از جمله واجبات است. آمارها نشان می دهند که از هر 7 ویلا، یکی مورد سرقت واقع می شود و اکثرا هم به دلیل نداشتن دوربین های مدار بسته، متحمل خسارت های فراوان می شوند.

وجود دوربین های مدار بسته برای باغ، عامل مهمی برای پیشگیری از بروز سرقت است. انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

بهتر است برای حفظ سرمایه خود از خرید دوربین های بدون نام و گارانتی خودداری کنید. همچنین خرید را از فروشگاه های فعال و معتبر انجام دهید.

خرید دوربین مدار بسته مناسب برای باغ و ویلا

فروشگاه رادار مدار بسته (cctv) با بیش از 9 سال سابقه در زمینه فروش انواع پکیج دوربین مدار بسته، دوربین های کنترل کودکان، انواع مدل ردیاب خودرو، ردیاب کودکان، سالمندان و حیوانات، ردیاب شخصی    و ردیاب آهنربایی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

اگر با سیستم های دوربین مدار بسته آشنایی کامل را ندارید، می توانید از راهنمایی و مشاوره همکاران ما استفاده کنید تا در نهایت بهترین محصول را با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *