دسته‌بندی نشده

معرفی تکنولوژی ANR در دوربین مداربسته

تصویر قالب که در آن دو دوربین قرار دارد

امنیت اموال و افراد برای هر یک از صاحبان مشاغل اهمیت زیادی دارد، بنابراین برای ایمنی هر چه بیشتر محیط های تجاری به نصب دوربین های مدار بسته نیاز است. دوربین مداربسته را می توانید از سایت رادار سی سی تی وی خریداری کنید. یکی از قابلیت های دوربین های مدار بسته این سایت، مجهز بودن به تکنولوژی ANR است. در این مطلب به بررسی اطلاعاتی درباره تکنولوژی ANR در دوربین مدار بسته می پردازیم.

روش عمل کردن تکنولوژی ANR در دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته بهترین انتخاب برای امنیت محیط های اداری، تجاری و مسکونی است. اگر می خواهید ایمنی محیط مورد نظر را افزایش دهید، به شما استفاده از دستگاه ضبط صدا را پیشنهاد می کنیم. کیفیت دستگاه مورد نظر را هنگام خرید در نظر بگیرید تا صداها به بهترین نحو ثبت شوند.

از طریق فناوری ANR، هنگامی که ارتباط بین دستگاه و دوربین قطع شود، تصاویر و فیلم ها در بخش حافظه SD ذخیره می شوند. حافظه SD در داخل دوربین قرار گرفته است، بنابراین هیچ نگرانی درباره از دست دادن تصاویر و فیلم ها نخواهید داشت.

در صورت قطع احتمالی دوربین باز هم امکان ضبط فیلم و تصویر وجود دارد. بعد از اینکه مشکل و قطعی دوربین برطرف شد، اطلاعات ثبت شده ای به وسیله ANRکه در SD ذخیره شده اند به دستگاه ارسال می شوند.

3 عدد دوربین مداربسته

فناوری ‏ANR‏ در دوربین های مداربسته

 

چرا سیستم ANR با دوربین مدار بسته جدا شده؟

ارتباط میان دستگاه های دوربین مدار بسته با مکان ذخیره سازی اطلاعات شاید دچار اختلال و مشکل شود. به این ترتیب، در حین اختلال، امکان ارسال فیلم های ضبط شده به وسیله دوربین به دستگاه وجود ندارد. دلایل مختلف باعث اختلال در ارتباط بین دوربین و سیستم ANR می شوند. در این بخش اطلاعاتی درباره این موضوع در اختیار شما قرار می دهیم که چرا سیستم ANR با دوربین های مدار بسته جدا شده است.

پکیج کامل دوربین مداربسته

تکنولوژی ‏ANR‏ در دوربین مداربسته

  • اختلال در کارکرد

ANR دستگاه های الکترونیکی ممکن است به علل مختلف دچار مشکل شوند، دستگاه ‏ANR‏ نیز از این قاعده مستثنی ‏نیست. این دستگاه ممکن است به دلایل مختلف عملکرد مناسبی نداشته باشد. در کل، ایجاد اختلال در عملکرد ‏ANR‏ به دلین سوختن قطعه ای از دستگاه، نقص در سیم کشی و وارد شدن برق از طریق ولتاژ زیاد به دستگاه ‏به وجود می آید.‏ اگر دستگاه ANR با اختلال یا هر گونه نقص مواجه شود، قادر به نگهداری تصاویر و فیلم های دوربین کوچک نخواهد بود.

  • نقص در سوئیچ شبکه

علل مختلفی باعث نقص در ارتباط بین دستگاه و دوربین مدار بسته می شوند. یکی از این علل، اختلال در عملکرد سوئیچ شبکه است. هر گونه مشکل در عملکرد سوئیچ شبکه باعث مختل کردن ارتباط دستگاه و دوربین خواهد شد. در صورت اختلال در عملکرد سوئیچ شبکه، تصاویر و فیلم های ثبت شده از بین خواهند رفت.

  • اختلال در کابل شبکه در استفاده از تکنولوژی ANR در دوربین مدار بسته

وجود اختلال در کابل شبکه باعث از بین رفتن فیلم و تصاویر ضبط شده می شود. این مشکل برخی اوقات برای دستگاه ها رخ می دهد. عوامل مختلفی باعث ایجاد این مشکل می شوند. بنابراین، استفاده از تکنولوژی ANR در دوربین های مدار بسته به منظور دسترسی به فایل های تصاویر و فیلم ها ضروری به نظر می‌رسد.

3 عدد دوربین مداربسته مختلفن

فناوری ‏ANR‏ در دوربین مداربسته

 

تنظیم کردن تکنولوژی ANR در دوربین مداربسته

ضبط کننده ویدیو ANR نوعی سیستم می باشد که برنامه نرم افزاری دارد. این نوع سیستم به منظور ذخیره و جمع آوری تصاویر و فیلم های گرفته شده به وسیله دوربین های مدار بسته طراحی گردیده است. چگونگی فعال سازی قابلیت ANR در دوربین مدار بسته بسیار راحت است. به منظور فعال سازی این قابلیت باید مراحل را به این ترتیب طی کنید: Web configuration > Storage > Schedule Settings > Advanced

بعد از اینکه این مراحل را طی کردید کادری با عنوان Enable ANR به شما نمایش داده می شود و باید این گزینه را انتخاب کنید. به منظور کارایی بیشتر این قابلیت می توانید حالتpre-record  را انتخاب کنید. هنگام فعال کردن این قابلیت، قبل از قطع ارتباط دوربین مدار بسته با دستگاه، ثبت و ضبط تصاویر شروع می شود. شما می توانید برای انواع دوربین کوچک و مدار بسته رادار سی سی تی وی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *