دوربین, دوربین مدار بسته

راهنمایی خرید دوربین هایک ویژن

عکس شاخص دوربین هایک ویژن

دوربین های مداربسته جزو تجهیزات کاربردی و ضروری برای استفاده در محیط ها و مکان های مختلف هستند. این دوربین ها می توانند در محیط، امنیت و آسایش را برای افراد فراهم کنند. با نصب دوربین مدار بسته دیگر لازم نیست که نگران سرقت از فروشگاه خود، منزل و … باشید. برند هایک ویژن جزو شناخته شده ترین برندهای تولید کننده دوربین های مدار بسته است.

هایک ویژن، شرکتی چینی است که در سال 200 تاسیس شده است. این شرکت از سال 2001 تا به امروز در زمینه تولید انواع دوربین های مدار بسته فعالیت کرده است. برند هایک ویژن، طیف گسترده ای از دوربین های مدار بسته و تجهیزات امنیتی و نظارتی دیگر را تولید می کند. در این مطلب به بررسی اطلاعاتی درباره دوربین هایک ویژن می پردازیم.

معرفی دوربین هایک ویژن

برند چینی هایک ویژن در زمینه تولید و ساخت انواع محصولات امنیتی فعالیت می کند. دوربین های مدار بسته از محصولات پرفروش تولید شده توسط برند هایک ویژن هستند. شرکت هایک ویژن در تلاش بوده است که از طریق تولید و ساخت انواع دوربین مدار بسته با کیفیت، سطح امنیت محیط های اداری، مسکونی و تجاری را افزایش دهد.

دوربین های مدار بسته هایک ویژن دارای قابلیت هایی مانند کیفیت تصویر بالا، لنز با کیفیت، قابلیت دید در شب، گارانتی، هارد با ظرفیت بیشتر، سنسور با دقت بالا در انتقال تصویر و … هستند. هر چقدر دوربین های مدار بسته هایک ویژن از کیفیت، کارایی و قابلیت های بیشتری برخوردار باشند، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

کاربران می توانند با نصب دوربین هایک ویژن و با استفاده از برنامه های پیشرفته این دوربین ، محیط را از نظر امنیتی کنترل کنند. علاوه بر دوربین های هایک ویژن، این برند انواع دستگاه ضبط صدا را نیز تولید می کند. شما می توانید با قرار دادن دستگاه ضبط کننده صدا در مکان مورد نظر، نظارت بیشتری به محیط داشته باشید.

فردی در حال اشاره کردن به دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن

نکات بسیار مهم در خرید دوربین هایک ویژن

برند هایک ویژن، انواع دوربین های مدار بسته را با کیفیت تصویر، مدل و قیمت های متنوع تولید می کند. بنابراین، شما می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های هر یک از دوربین ها و متناسب با بودجه خود، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما می توانید انواع دوربین هایک ویژن و پکیج دوربین مداربسته را از فروشگاه رادار سی سی تی وی تهیه کنید.

هنگام خرید دوربین های مداربسته باید نکاتی را در نظر بگیرید. در این صورت، دوربین های مدار بسته با کیفیت بالا و کارایی بهتر را انتخاب خواهید کرد. شما می توانید انواع دوربین مدار بسته برند هایک ویژن را از طریق فروشگاه رادار سی سی تی وی به صورت اینترنتی انتخاب و خریداری کنید. در این بخش به بررسی نکات مهم درباره خرید انواع دوربین هایک ویژن می پردازیم.

  • قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین های مدار بسته هایک ویژن در متنوع ترین قیمت ها به فروش می رسند. ‏ قیمت دوربین های مداربسته به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. نوع لنز، کیفیت دوربین، مدل دوربین و … روی قیمت این محصول تاثیر می گذارند. کیفیت، کارایی و مدل دوربین مدار بسته روی افزایش یا کاهش این محصول تاثیرگذار ‏است.

دوربین هایک ویژن

خرید دوربین هایک ویژن

 برای خرید بهترین نوع  مداربسته باید هزینه بیشتری ‏بپردازید. قبل از اینکه تصمیم به خرید دوربین هایک ویژن  بگیرید باید از قیمت آن مطلع شوید. با اطلاع از قیمت می توانید دوربین متناسب با بودجه خود ‏را خریداری کنید.‏ دوربین های مدار بسته تولید شده توسط کمپانی هایک ویژن در مقایسه با سایر برندها، قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری دارند. شما می توانید انواع دوربین کوچک تولید شده توسط برندهای معتبر را از رادار سی سی تی با قیمت مناسب تهیه کنید.

  • داشتن گارانتی دوربین هایک ویژن

یکی از نکات دیگری که هنگام خرید دوربین مداربسته باید در نظر بگیرید، توجه به گارانتی این دوربین است. اگر دوربین دارای گارانتی و ضمانت نامه باشد، دستگاه را می توانید برای تعمیر به نمایندگی ها ببرید. بنابراین، به شما خرید دوربین های دارای گارانتی و خدمات پس از فروش را پیشنهاد می کنیم.

  • توجه به قابلیت دید در شب در دوربین های هایک ویژن

هنگام خرید انواع دوربین های مداربسته باید به قابلیت دید در شب این محصول نیز توجه داشته باشد. بهترین دوربین های مداربسته باید دارای این قابلیت باشند. در دوربین های هایک ویژن از ال ای دی های پیشرفته استفاده شده است که امکان دید در شب را برای کاربران فراهم می کند.

3 مدل دوربین هایک ویژن

امکانات دوربین های مدار بسته

  • داشتن محافظت

IP بهترین مدل های دوربین های مداربسته باید دارای محافظت IP باشند. استاندارد IP نشان دهنده مقاومت پذیری تجهیزات الکتریکی در مقابل مایعات، گرد و غبار و … است. در واقع، این استاندارد نشان دهنده میزان مقاومت دوربین های مدار بسته در برابر رطوبت، گرد و خاک و … است. بنابراین، داشتن محافظت IP در دوربین های مدار بسته اهمیت زیادی دارد.

  • توجه به نوع لنز دوربین هایک ویژن

هنگام خرید دوربین مداربسته باید به نوع لنز آن توجه کنید. یکی از اجزای مهم دوربین های مداربسته هایک ویژن، لنز است. دوربین های مدار بسته دارای لنزهای متغیر و ثابت هستند و دوربین های مدار بسته دارای لنزهای ثابت، زاویه دید وسیع تری را فراهم می کنند. دوربین های مدار بسته دارای لنز متغیر نیز در مقایسه با لنزهای ثابت دارای قیمت بیشتری هستند.

نوعی دوربین هایک ویژن

قابلیت های دوربین هایک ویژن

  • داشتن هارد

ظرفیت و تعداد هارد دوربین را هنگام خرید  در نظر بگیرید. انواع دوربین های مدار بسته دارای هارد با تعداد و ظرفیت های متنوع هستند. اگر میزان ظرفیت هارد بیشتر باشد، دوربین قادر به ثبت و ذخیره تصاویر بیشتری است. دوربین هایک ویژن دارای هارد با ظرفیت بیشتر، قیمت بالاتری نیز دارند. بنابراین، این نکته را نیز هنگام خرید در نظر داشته باشید.

  • میزان دقت سنسور انتقال تصویر

یکی دیگر از فاکتورهایی که هنگام خرید دوربین مداربسته باید در نظر بگیرید توجه به میزان دقت سنسور انتقال تصویر است. دقت سنسور انتقال تصویر در ثبت و ضبط تصاویر واضح و با کیفیت بالا نقش مهمی دارد.  اکثر دوربین های مدار بسته هایک ویژن دارای سنسورهای انتقال تصویر با دقت بیشتر هستند.

  • توجه به کیفیت تصاویر ضبط شده در دوربین هایک ویژن

هنگام خرید بهترین مدل  دوربین باید کیفیت تصاویر را نیز در نظر بگیرید. دوربین مدار بسته باید دارای قابلیت ثبت و ضبط تصاویر با جزئیات و کیفیت بالا باشد. در صورتی که دوربین مدار بسته دارای کیفیت بالایی باشد، ثبت تصاویر و تشخیص چهره با وضوح بیشتری صورتی می گیرد.

اگر دوربین مدار بسته دارای میزان رزولوشن پایین تری باشد، تصاویر با کیفیت واضح ثبت نمی شوند. کیفیت انواع دوربین های مدار بسته هایک ویژن از 1 الی 12 مگاپیکسل متغیر است. اگر نیاز به خرید دوربین های مدار بسته حرفه ای را دارید به شما دوربین هایک ویژن با کیفیت 12 مگاپیکسل را پیشنهاد می کنیم. انواع دوربین های هایک ویژن با کیفیت تصاویر متفاوت را می توانید از رادار سی سی تی وی تهیه کنید.

دوربین هایک ویژن

خرید انواع دوربین مدار بسته

  • معتبر بودن فروشگاهی که از آن خرید می کنید

دوربین مدار بسته هایک ویژن را باید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خریداری کنید. در این صورت، ‏محصولی با کیفیت بالا و اورجینال انتخاب خواهید کرد. بنابراین، اگر قصد خرید محصولات با کیفیت، اورجینال ‏و دارای گارانتی را دارید به شما خرید از فروشگاه های معتبر مانند رادار سی سی تی وی را پیشنهاد می کنیم. ‏

سایت رادار سی سی تی وی در زمینه فروش انواع محصولات امنیتی و نظارتی مانند دوربین هایک ویژن فعالیت  ‏می کند. شما می توانید انواع محصولات با کیفیت و دارای ضمانت نامه را از رادار سی سی تی وی تهیه کنید. ‏انواع دوربین بی سیم نیز در این فروشگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *