دوربین, دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته برای خانه

دوربین مداربسته برای خانه

همه ما می دانیم که محیط منزل باید بسیار آرام و راحت باشد، همچنین باید امنیت آن به خوبی تأمین شده باشد تا از بروز سرقت یا پیشامدهای ناگوار در آن پیشگیری شود. اگر شما نیز اشیای ارزشمند و قیمتی در خانه خود داشته باشید در هنگام خروج از خانه نگران امنیت و حفاظت از آن ها هستید. حتی ممکن است کودک شما همراه با پرستار در منزل باشد و قصد داشته باشید که به طور  دائم رفتار پرستار با او را زیر نظر داشته باشید.

در هر دو مورد فوق باید از دوربین مداربسته برای خانه استفاده نمایید. در این مقاله از رادار سی سی تی وی می خواهیم شما را با دوربین های مداربسته برای خانه، انواع آن و همچنین محل های مناسب برای نصب این دوربین ها آشنا نماییم.

معرفی دوربین مداربسته برای خانه

برای تأمین امنیت خانه روش های مختلف وجود دارد، در گذشته نه چندان دور از دیوارهای بلند یا حفاظ های آهنی برای تأمین امنیت استفاده می شد اما امروزه روش مدرن و پیشرفته به نام دوربین مداربسته رواج پیدا کرده است. این دوربین ها در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.

 

نوعی دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته

بهترین دوربین مداربسته برای خانه

پارامترهای بسیاری بر روی انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای خانه تأثیر می گذارد. مساحت مکانی که می خواهید دوربین آن را تحت پوشش قرار دهد یا نوع فضای داخلی و خارجی می تواند مدل دوربین انتخابی را تغییر دهد. همچنین ممکن است برای پوشش دادن تمام قسمت های حیاط، پارکینگ، راهرو های ورودی و همچنین فضای داخلی خانه نیاز  باشد از چند دوربین استفاده کنید.

گاهی اوقات برای خانه های آپارتمانی تنها یک دوربین کفایت می‌کند. توجه کنید که باید دوربین ها به گونه ای قرار بگیرند که نقطه کوری در آن ها وجود نداشته باشد. با توجه به تمام نکاتی که در این قسمت به شما گوشزد کردیم می توانید بهترین مدل دوربین مداربسته را برای خانه خود انتخاب نمایید. توصیه می شود با یکی از کارشناسان نصب و راه اندازی  رادار سی سی تی وی مشورت کرده و شرایط خود را برای او بازگو کنید.

نوعی دوربین مدار بسته با زمینه خانه

دوربین مداربسته برای منزل

مدل های مختلف دوربین مداربسته خانه

اگر سری به بازار دوربین های مداربسته بزنید متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد که برای استفاده در خانه ها مناسب هستند. برخی از پرفروش ترین مدل های دوربین مداربسته برای خانه بدین ترتیب هستند:

  • دوربین مداربسته بیسیم

در حقیقت برای نصب این دوربین ها به کمترین میزان خرابکاری نیاز دارید زیرا لزومی ندارد کابل کشی و سیم کشی را از میان دیوارها انجام دهید. به همین دلیل سرعت اجرای آن بسیار بالا رفته و در مدت زمان کوتاه تری آماده بهره برداری می شود. از این مدل دوربین بی سیم مداربسته برای تأمین امنیت درب منزل و محیط داخلی خانه استفاده می گردد. همچنین احتمال قطع کابل و خرابکاری در این دوربین ها وجود ندارد به همین دلیل در مکان هایی که دسترسی به آن آسان است به کار برده می شوند.

دوربین با سه عدد لنز

دوربین مدار بسته وایرلس

  • دوربین مداربسته برای خانه با کارت حافظه

به طور معمول دوربین های مداربسته به یک سیستم پشتیبان برای ذخیره سازی اطلاعات خود احتیاج دارند، بنابراین در هنگام نصب بسیاری از دوربین ها باید هزینه جداگانه برای خرید سیستم های ذخیره سازی نیز پرداخت کنید. در این نوع دوربین مداربسته برای خانه، کارت حافظه قرار دارد که شما را از خرید سیستم ذخیره سازی بی‌نیاز می‌کند. شما به راحتی می توانید این دوربین را نصب و با استفاده از مموری که در آن قرار می گیرد تصاویر را در آن ذخیره کنید.

پس اگر به دنبال پرداخت هزینه ای کمتر برای نصب دوربین مداربسته در خانه هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از دوربین های دارای کارت حافظه است. هر کدام از مدل های ین دوربین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت مشخصی را دارند. همچنین شما با خرید پکیج دوربین مداربسته می توانید خریدی مقرون به صرفه تر را تجربه کنید.

  • دوربین مداربسته AHD

یکی از مشکلات دوربین های مداربسته آنالوگ که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، رزولوشن پایین تصاویر بود. همچنین در هنگام دریافت و ثبت تصویر، مقداری تأخیر وجود داشت. در دوربین مداربسته AHD این ایراد برطرف شده و دوربین قادر است تا تصاویر آنالوگ با رزولوشن بسیار بالایی را ثبت نماید، همچنین دیگر تأخیری در دریافت سیگنال وجود ندارد. این دوربین ها یکی از بهترین محصولات هستند که می توانید به عنوان دوربین مداربسته برای خانه از آن ها استفاده کنید.

فردی در حال نصب دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته برای ساختمان مسکونی

  • دوربین مداربسته IP یا تحت شبکه

این دوربین های مداربسته تصاویر را از طریق یک IP در شبکه ای محلی منتقل می کنند، به همین دلیل به آن ها دوربین های مداربسته تحت شبکه می گویند. این دوربین ها انواع کابل های موجود در بازار را پشتیبانی کرده و تصاویر بسیار باکیفیتی را برای شما ثبت و ضبط می کنند، همچنین شما می توانید به راحتی این دوربین ها را ارتقا دهید.

  • دوربین مخفی برای خانه

به دوربین هایی که بسیار کوچک هستند و پس از نصب قابل مشاهده نیستند، دوربین مخفی برای خانه می گویند. توجه کنید که برای نصب این دوربین کوچک در مجتمع هایی که چند واحد مسکونی در آن وجود دارد، باید تمام همسایگان رضایت داشته باشند. با وجود این که این دوربین ها بسیار کاربردی بوده و امنیت بالایی دارند اما کیفیت تصاویر آن ها نسبت به سایر دوربین ها کمتر است. شما می توانید از این محصول کاربردی برای کنترل محیط داخلی خانه در هنگام استخدام پرستار یا نیروی خدماتی استفاده کنید بدون اینکه فرد متوجه شود که اعمال و رفتار او تحت کنترل است.

دوربین کوچک

دوربین مداربسته مخفی کوچک

مکان های مناسب نصب دوربین مداربسته برای خانه

تا این قسمت از مطلب بیشتر به شما انواع دوربین ها و مزایای استفاده از آن ها را گوشزد کرده ایم اما سؤال اصلی اینجاست که مناسب ترین مکان برای نصب دوربین مداربسته برای خانه کجاست؟ به طور کلی چه مکان هایی در خانه نیاز به حفاظت و مراقبت دارند؟ برای پاسخ به این سؤالات باید این قسمت را به طور کامل مطالعه کنید. در ادامه چند مکان مناسب برای نصب دوربین را به شما معرفی می کنیم:

  • پارکینگ: یکی از وسایلی که ممکن است از منزل شما به سرقت برود، خودروی شماست. به همین دلیل ضروری است که در محیط پارکینگ دوربین مداربسته نصب کنید تا خودرو و لوازمی که در آن قرار دارد را زیر نظر داشته باشید. توجه کنید که دوربینی را انتخاب کنید که در محیط های تاریک تصاویر باکیفیتی را ثبت نماید. همچنین برای قرارگیری دوربین در زاویه مناسب بهتر است با یکی از کارشناسان نصب دوربین های مداربسته مشورت کنید.

نوعی دوربین مدار بسته در پارکینگ

دوربین مداربسته برای پارکینگ

  • پشت بام: یکی از نقاط ضعف خانه های مسکونی، پشت بام هایی است که به راحتی می توان از طریق کوچه، خیابان یا خانه های دیگر به آن دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل توصیه می‌شود که بر روی این پشت بام ها از دوربین های مداربسته مناسب استفاده شود. همچنین شما می توانید برای تحت نظر گرفتن حیاط، ورودی منزل یا پیاده رو جلوی خانه، دوربین را بر روی پشت بام و در زاویه ای مناسب نصب نمایید.
  • ورودی ساختمان: یکی از بهترین مکان هایی که نیاز است در آن دوربین مداربسته نصب شود، ورودی ساختمان است. شما با نصب دوربین در ورودی ساختمان می توانید از سرقت جلوگیری کرده و همچنین رفت و آمد به ساختمان را تحت نظر بگیرید.

دوربین مدار بسته با پس زمینه ی خانه

دوربین مداربسته تحت شبکه

  • داخل منزل: شما می توانید علاوه بر فضای بیرونی در داخل منزل نیز دوربین مداربسته نصب کنید. این دوربین ها محیط داخلی را زیر نظر داشته و می توانند اطلاعات مفیدی را برای شما ثبت نمایند. یکی از مواردی که افراد را ملزم به خرید دوربین مداربسته برای خانه می کند، وجود پرستار یا نیروی خدماتی در منزل است.

خرید دوربین مداربسته برای خانه

برای خرید انواع دوربین مداربسته برای خانه ابتدا باید با توجه به نکات فوق مدل مناسب را انتخاب کنید و سپس برای خرید آن به فروشگاهی معتبر مراجعه نمایید. محصول خریداری شده باید اصل بوده و کیفیت بالایی داشته باشد. همچنین بایستی خدمات پس از فروش خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

فروشگاه رادار سی سی تی وی یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی است که انواع محصولات امنیتی خودرو و ساختمان های مختلف را در اختیار شما می گذارد. شما در این وب سایت می توانید انواع دستگاه ضبط صدا و دوربین های امنیتی را خریداری کنید، کیفیت محصولات عرضه شده تضمین می شود.

برای خرید دوربین مخفی که پس از نصب قابل مشاهده نیست و ایمنی بسیار بالایی دارد می توانید با کارشناسان فروش رادار سی سی تی وی در تماس باشید. به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات نرخ ارز تنها با تماس تلفنی می توانید از قیمت محصولات اطلاع پیدا کنید. اما ما در این شرایط تمام تلاش خود را برای عرضه محصولات باکیفیت با کمترین قیمت ممکن به مشتریان عزیز انجام می دهیم.

این فروشگاه فعالیت خودش را از ابتدای سال 1392 و با فروش انواع دوربین مداربسته، دوربین سیم کارتی، ردیاب خودرو، کودکان و سالمندان آغاز کرد. این مجموعه در طول یک دهه فعالیت توانسته است تا رضایت مشتریان خود را به دست آورده و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند. مطمئن باشید که با یک بار خرید از فروشگاه رادار سی سی تی وی به مشتری دائمی آن تبدیل خواهید شد.

منبع

 

سوالات متداول

برای خرید دوربین مداربسته برای خانه چه مدلی رو پیشنهاد میکنید؟

مدل های مختلفی هست که بسته به فضای خانه میتوانید استفاده کنید ولی به صورت معمول دوربین بی سیم رو پیشنهاد میکنیم

 

اصولا چه مکان هایی برای نصب دوربین مناسب است؟

برای نصب دوربین های مداربسته به ویژه پکیج دوربین مداربسته که تعداد بیشتری دوربین دارد در جاهای مختلف و حیاتی خانه مثل پارکنیگ، درب ورودی، حیاط خانه و مکان های اینچنین نصب میشود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *