دوربین مدار بسته

دوربین دید در شب

دوربین دید در شب

از جمله مهمترین تجهیزاتی که در فضاهای تاریک به کار برده می شود و نقش مهمی را بازی می کند دوربین دید در شب است. در واقع این دوربین ها باعث می شوند انسان در فضاهایی که نمی تواند دید کافی داشته باشد و چشم در برابر آن ها غیر مسلح هست، بتوانند امنیت لازم را برقرار کنند. به صورت کلی این دوربین ها باعث می شوند تا عملیات های نظامی شبانه با تجهیزات ایمنی کاملی انجام شوند.

از مهم ترین کاربردهای این دوربین می توان به بررسی حیات شبانه جانوران اشاره کرد. شکار شبانه جانوران در اصل از موضوعاتی هست که به کمک این دوربین ها به خوبی قابل بررسی است. البته لازم به ذکر که کاربرد دوربین های دید در شب تنها به عملیات ‌های نظامی شبانه محدود نمی شود و گاهی در سفر های شبانه خارج از شهر نیز برای مشاهده محیط اطراف می توان از آن ها استفاده کرد.

در واقع نحوه کار این دوربین به این صورت است که با جمع آوری کردن نور فروسرخ ساطع شده از جسم مورد نظر باعث دیده شدن آن جسم در دوربین می شود. علاوه بر این دوربین می توانید ردیاب خودرو و ردیاب موتورسیکلت را از سایت مورد نظر تهیه کنید. برای آن ها در این سایت معقول ترین هزینه در نظر گرفته شده است. بهتر است در زمان خرید با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید یک خرید رضایت‌بخش داشته باشید.

دوربین-امنیتی-دید-در-شب

دوربین امنیتی دید در شب

دوربین دید در شب چیست؟

از آنجایی که دوربین های مدار بسته عضو مهمی از سیستم های حفظ امنیت برای اماکن مختلف محسوب می شوند به وسیله آن‌ها می‌توان حتی در شب نیز از وقایع پیش آمده آگاه شد.

برای تهیه بهترین دوربین دید در شب باید به سراغ آن هایی بروید که از ویژگی های کامل برخوردار هستند. در سایت مورد نظر می توانید دوربین دید شب نظامی، ردیاب آهنربایی، ردیاب شخصی و خرید ردیاب کوچک را تهیه کنید. ویژگی های این دسته از دوربین ها به شرح موارد ذکر شده در زیر است:

  • نور ساطع شده پایین دوربین از مهم ترین ویژگی هایی است که برای کسانی که می خواهند از آن در شب برای بررسی زندگی شبانه جانوران یا عملیات‌ های نظامی استفاده کنند توصیه می شود.
  • سرعت راه اندازی بالا از دیگر ویژگی های مهمی است که در این دوربین ها اهمیت دارد. این به معنای مدت زمانی است که دوربین شروع به حرکت و ثبت فیلم می کند. پس زمانی که سرعت راه اندازی دوربین بیشتر باشد در نتیجه حرکات بیشتری را ثبت می کند.
  • عمر باتری از دیگر عواملی است که باعث دوام و ماندگاری بالای این دسته از دوربین ها می شود. بهتر بدانید دوربین هایی که از سنسور مادون قرمز غیر انفعالی بهره‌مند هستند طول عمر بیشتری دارند. در برخی از دوربین ها از 8 باتری استفاده شده است که ابتدا دوربین از چهار باتری استفاده می کند. سپس زمانی که ظرفیت ۴ باتری اول تمام شود، دوربین به صورت خودکار باتری های دیگر را به کار می گیرد.
  • کیفیت تصویر در دوربین بسیار مهم است، چرا که هرچه تصاویر و فیلم های ضبط شده واضح و شفاف تر باشند راحت تر می توان از آن ها استفاده کرد. پس در خرید دوربین باید به رزولوشن آن توجه کنید.

قیمت-دوربین-مدار-بسته-دید-در-شب

دوربین مداربسته دید در شب

دوربین دید در شب چگونه کار می کند؟

سوال مهمی که در رابطه با انواع دوربین دید در شب وجود دارد این است که این دسته از دوربین ها چگونه کار می کنند؟ از آنجایی که قابلیت دید در شب توسط دوربین های مداربسته یکی از جذاب ترین ویژگی های این دسته از دوربین ها محسوب می شوند، پس باید بتوان با طرز کارایی آن ها نیز آشنا شد. جالب است بدانید که انواع دوربین های مداربسته دید در شب با توجه به فناوری به کار رفته در آن ها به دو صورت کار می کنند که به شرح زیر هستند:

  • گزینه اول بهسازی تصویر است که این کار به وسیله تقویت نور های اندک و جمع آوری آن ها از جسم به دست می آید. همچنین از منابع نوری محدودی که در محیط وجود دارند که با چشم غیر مسلح دیده نخواهند شد استفاده می شود.در این مرحله همانطور که ذکر شد نورهای محدود موجود در محیط جمع‌آوری ‌شده و به استوانه کاتدی تقویت تصویر فرستاده خواهد شد. در نتیجه نورها به الکترون تبدیل شده و به واسطه فرایند های الکتریکی و شیمیایی از نظر تعداد تقویت می شوند. الکترون ها به سمت صفحه فسفری می روند که آن ها را به نور مرئی تبدیل کرده و باعث به وجود آمدن تصویر می شود. در نتیجه این تصویر به وسیله چشم قابل مشاهده است.
  • گزینه دوم تصویرسازی گرمایی است که به وسیله آن بخش بالای طیف های نور فروسرخ جمع‌آوری می‌شوند.به این صورت دوربین شروع به کار می کند. در کنار خرید این دوربین، خرید دوربین کوچک، خرید دوربین مخفی و دوربین سیم کارتی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که می توانند در کار و حرفه شما تاثیر زیادی داشته باشند.

دوربین-مداربسته-دید-در-شب

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب

برد دوربین دید در شب چقدر است؟

از آنجایی که یکی از مهم ‌ترین مشخصه ها در سیستم های امنیتی مناسب در شب برد آنها هستند، بهتر است که با انواع آن ها آشنا شوید. برد دوربین در شب بیشترین عمق دیدی هست که به وسیله آن می توانید در شب و در تاریکی به دست آورید. بهتر است بدانید که میزان برد به دو عامل مهم بستگی دارد که شامل قدرت ال ای دی های قرار گرفته در روی دوربین و میزان حساسیت چیپ تصویر دوربین نسبت به امواج مادون قرمز هستند.

انواع دوربین های مدار بسته داخلی از میدان دید وسیع تری برخوردار هستند. به همین دلیل نیاز به نفوذ به عمق تاریکی ندارند. آن ها می‌توانند فوکوس زیادی را به روی میدان دید موردنظرشان اعمال کنند. به این صورت می توانند محیط بیشتری را تحت پوشش قرار دهند. بر این اساس قابلیت فول اچ دی در تمام دوربین های دید در شب وجود دارد. بهتر است بدانید که حداقل نوری که این دوربین برای دید در شب نیاز دارد متفاوت است و بنابراین باید دوربین را تهیه کنید که نور مادون قرمز را داشته باشد.

با توجه به موارد ذکر شده در رابطه با برد دوربین مداربسته دید در شب بهتر بدانید که معمولا این میزان برد نسبت به آن چیزی که در کاتالوگ دوربین آمده کمتر است. بنابراین برد مفید دوربین با قابلیت دید در شب به طور معمول نمی تواند بیشتر از ۳۰ متر باشد. می توانید از قیمت دوربین های دید در شب در سایت مورد نظر اطلاع کسب کنید. بهتر است بدانید که عوامل مهمی در برد دوربین دید در شب موثر هستند که می توان به قدرت ال ای دی مادون قرمز دوربین و مقدار حساس بودن چیپ تصویر به نور مادون قرمز  اشاره کرد.

دوربین-دید-شب-نظامیدوربین دید شب نظامی

انواع دوربین دید در شب

قبل از آنکه برای خرید این دسته از دوربین ها اقدام کنید بهتر است که با انواع آن ها آشنا شوید.  باید در زمان خرید این دوربین ها به سنسور مادون قرمز، کیفیت تصویر، میدان دید وسیع و دید در شب قوی در آن ها توجه کنید تا بتوانید از مزایای آن ها به بهترین شکل بهره مند شوید. انواع این دوربین به شرح زیر است:

  • نمونه ای از انواع دوربین های دید در شب به سه نوع سیاه و سفید و رنگی تقسیم بندی می شوند. معمولاً دوربین های رنگی رزولوشن پایین تری نسبت به انواع سیاه و سفید دارند اما آن ها می ‌توانند از نظر حفظ امنیت بیشتر به کار آیند. می توان گفت انواع دوربین های رنگی در مواقعی که جرمی رخ می دهد جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.
  • از دیگر انواع دوربین های دید در شب می توان به دوربین تحت شبکه و آنالوگ اشاره کرد. دوربین آنالوگ به دلیل سیم های قابل مشاهده امنیت چندانی ندارد، چرا که می‌تواند توسط فرد مهاجم دیده شود. به همین دلیل است کهراه اندازی دوربین های بی سیم از امنیت بیشتری برخوردار هستند.  این دسته از دوربین ها سیم کشی قابل تشخیص نداشته و پنهان کردن آن ها از دید مزاحم بسیار آسان است.
  • در نهایت می توان این دسته از دوربین ها را از نظر مکان تقسیم بندی کرد. به صورت کلی آن ها در دو نوع این دور و اوت دور طراحی شده اند که برای فضاهای داخلی و فضاهای باز به ترتیب استفاده می شوند. پس قبل از خرید باید مشخص کنید که به کدام نوع از دوربین ها نیاز دارید.

خرید-دوربین-امنیتی-دید-در-شبخرید دوربین امنیتی دید در شب

کلام آخر

اگر به دنبال این هستید که برای کار و حرفه خود یک سیستم امنیتی پرکاربرد تهیه کنید، بدون شک این دسته از دوربین ها بهترین انتخاب هستند. سایت های زیادی به ارائه این دوربین ها می پردازند ولی می توانید از سایت مورد نظر یعنی radarcctv انواع دوربین دید در شب، دوربین بی سیم، دستگاه ضبط صدا، پکیج دوربین مداربسته و دستگاه شنود را با اطمینان کامل تهیه کنید. این دوربین حفظ امنیت زیادی را برای کار و حرفه شما به ارمغان می آورد و به بهترین شکل می توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *