هندزفری بیسیم

توضیحاتی درباره هندزفری ویزا کارت

توضیحاتی درباره هندزفری ویزا کارت

هندزفری ها در مدل های متنوع توسط برندهای شناخته شده تولید و در بازار به فروش می رسند. یکی از انواع جدید هندزفری موجود در بازار، هندزفری کارتی است. آیا می دانید هندزفری ویزا کارت چیست و حاوی چه بخش هایی است؟ در این مطلب به سوالات شما درباره هندزفری کارتی پاسخ می دهیم. با دانستن اطلاعات بیشتر درباره هندزفری visa card، خرید مطمئن تر و راحت تری را تجربه خواهید کرد.

هندزفری ویزا کارت چیست؟

هندزفری visa card، هندزفری است که با استفاده از سیم کارت کار می کند. این نوع هندزفری به شکلی حرفه ای طراحی و تولید شده است. از ویژگی های منحصر به فرد هندزفری visa card می توان به کیفیت و قدرت زیاد صدا اشاره کرد. بنابراین، صدا از سمت گیرنده و شنونده به خوبی قابل شنیدن است. امکان برقراری خودکار تماس و میزان آنتن دهی بالا جزو کاربردهای دیگر هندزفری visa card محسوب می شود. شما می توانید در مکان های مختلف از هندزفری کارتی با قابلیت آنتن دهی زیاد استفاده کنید.

این نوع هندزفری دارای میکروفن دقیق و بسیار حساسی نیز می باشد. به علاوه، هندزفری visa card دارای درگاه برای نصب انواع سیم کارت است. انواع سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و… را می توانید داخل این نوع هندزفری قرار دهید. همچنین، این نوع هندزفری ویزا کارت به منظور گوش دادن موسیقی مورد علاقه شما دارای بلوتوث است.

هندزفری-ویزا-کارت

 

هندزفری ویزا کارت

هندزفری ویزا کارت به دو بخش تقسیم شده است

هندزفری visa card یا کارتی از 2 قسمت مجزا تشکیل شده است. هر کدام از این بخش های هندزفری کارتی دارای عملکردهایی هستند. بخش های مختلف این نوع هندزفری شامل موارد زیر است:

  • اسپیکر رادیویی: اسپیکر رادیویی از مهم ترین بخش های هندزفری visa card است. اسپیکر، شکل مخروط است که و ابعادی به اندازه 700 میلی متر دارد. این اسپیکر می تواند به صورت کامل در داخل کانال گوش جای داده شود. وظیفه مهم اسپیکر رادیویی این است که سیگنال رادیویی را دریافت کرده و به صوت تبدیل کند.
  • مبدل صوتی: یکی از سایر بخش های هندزفری visa card، مبدل صوتی است. بیشتر هندزفری های ویزا کارت موجود در بازار دارای مبدل و مولد صوتی هستند.

روش کار هندزفری ویزا کارت

نحوه عملکرد هندزفری visa card بسیار راحت است. اول از همه باید دستگاه خود را به شکل کامل شارژ کنید. بعد از اینکه دستگاه شارژ شد باید داخل آن سیم کارت قرار دهید. سپس با روشن کردن دکمه تعبیه شده در هندزفری می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. بعد از گذشت چند ثانیه هندزفری شروع به کار می کند. روی هندزفری صفحه نمایشی مشاهده می کنید که از طریق آن می توانید میزان باتری و آنتن دهی هندزفری را چک کنید.

در واقع بعد از روشن کردن دستگاه و تماس با شماره مورد نظر، ارتباط تلفنی برقرار می شود. پس از برقراری ارتباط می توانید صدای فرد تماس گیرنده را از طریق هندزفری به خوبی بشنوید. به علاوه، صدای شما نیز به دلیل اینکه داخل هندزفری میکروفن قرار دارد، به تماس گیرنده منتقل می شود.

خرید-هندزفری-ویزا-کارت

خرید هندزفری ویزا کارت

بخش های تشکیل دهنده هندزفری ویزا کارت

هندزفری ویزا کارت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. در این بخش به بررسی بخش های تشکیل دهنده هندزفری visa card می پردازیم.

  • یکی از بخش های هندزفری visa card، میکروفن بسیار قوی و قدرتمند است. این میکروفن می تواند صدا را به بهترین نحو منتقل کند.
  • هندزفری visa card دارای ولوم کاهش یا افزایش صدا است. بنابراین، به دلخواه می توانید صدای هندزفری را کم یا زیاد کنید.
  • هندزفری کارتی دارای سوکت شارژ است. شما می توانید 2 ساعت هندزفری را به شارژر متصل کنید تا میزان باتری کامل و صد درصد شود.
  • هندزفری های ویزا کارت معمولاً دارای ابعاد 500 میلی متر هستند.
  • هندزفری ویزا کارت دارای مکانی برای قرار دادن سیم کارت است. این نوع هندزفری از اپراتورهای مختلف پشتیبانی می کند.
  • هندزفری کارتی یا visa card دارای قابلیت دسترسی بسیار بالایی است. بنابراین، شما می توانید از طریق این هندزفری با ‏افراد در سرتاسر دنیا تماس بگیرید.‏
  • هندزفری visa card به صفحه نمایش مجهز است. شما می توانید میزان آنتن دهی و شارژ هندزفری را از طریق ‏صفحه نمایش مشاهده کنید.‏

خرید-هندزفری-کارتی

خرید هندزفری کارتی

هندزفری نامرئی

هندزفری نامرئی جزو جدیدترین هندزفری هایی است که به تازگی روانه بازار شده است. این هندزفری به دلیل نامرئی بودن دارای قابلیت های زیادی است. شما می توانید از هندزفری نامرئی در موقعیت های مختلف استفاده کنید. هندزفری نامرئی ویزا کارت دارای بخش هایی مانند اسپیکر و مبدل صوتی است. به علاوه این نوع هندزفری می تواند صدا را با بالاترین کیفیت انتقال دهد.

هندزفری نامرئی طرح ویزا کارت دارای مدار الکتریکی است. روی این مدار الکتریکی در هندزفری visa card، شیاری قرار گرفته است. این شیار، محل قرار دادن سیم کارت است. سیم کارتی که برای این نوع هندزفری ها استفاده می شود، همان سیم کارت های معمولی موبایل هستند. نوع اپراتور تلفن همراه هیچ اهمیتی ندارد، چون هندزفری کارتی از انواع اپراتور پشتیبانی می کند.

خرید-هندزفری-نامرئی-ویزا-کارت

خرید هندزفری نامرئی ویزا کارت

خرید هندزفری ویزا کارت

آیا قصد خرید هندزفری نامرئی ویزا کارت با کیفیت بالا را دارید؟ شما می توانید از طریق فروشگاه رادار، هندزفری سیم کارتی دلخواه خود را خریداری کنید. فروشگاه رادار از سال 1392 تاکنون در زمینه فروش محصولات مختلف فعالیت کرده است. هندزفری ویزا کارت از پرفروش ترین محصولات موجود در این فروشگاه است. شما می توانید هندزفری ویزا کارت را با کیفیت بالا از طریق رادار سی سی تی وی خریداری کنید.

علاوه بر هندزفری، محصولات دیگری مانند ردیاب(GPS) در فروشگاه رادار موجود است. با استفاده از ردیاب می توانید به موقعیت مکانی فرد مورد نظر خود به راحتی دسترسی داشته باشید. پس اگر قصد خرید محصولاتی مانند هندزفری، ردیاب، دوربین مداربسته و… را دارید، از سایت رادار خرید کنید. سالها تخصص و تجربه، پشتیبانی از فروش و مشتریان راضی از افتخارات فروشگاه رادار سی سی تی وی محسوب می شود. پس خرید خود را با اطمینان خاطر از طریق این فروشگاه انجام دهید. بدون شک با یکبار خرید از فروشگاه رادار، مشتری ثابت این مجموعه خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *