ردیاب

بهترین اپلیکیشن ردیابی گوشی و اعضای خانواده

فردی در حال ردیابی از تلفن همراه خود

بهترین اپلیکیشن ردیاب گوشی دیگران و اعضای خانواده کدامند؟ آیا می خواهید موقعیت مکانی دستگاه تلفن همراه اعضای خانواده و دیگران را کنترل کنید؟ اگر پاسخ شما بله است باید بدانید که برنامه های ردیاب گوشی دیگران همانند ردیاب خودرو بهترین راه حل برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد هستند که می توانید امتحان کنید. در واقع می توان گفت که این اپلیکیشن ها برای ردیابی گوشی های گم شده یا دزدیده شده بسیار کاربردی هستند.

با استفاده از برنامه ‌های ردیاب موقعیت مکانی مناسب، مکان اعضای خانواده خود را شناسایی می کنید و هر زمان که از خانه خارج یا وارد خانه می ‌شوند، هشدار دریافت می‌ کنید. اگرچه گاهی ممکن است این کار به نظر تجاوز به حریم خصوصی باشد، با این حال، این برنامه ها در موقعیت های چالش برانگیز، مفید هستند. بنابراین، در این مقاله، فروشگاه رادار مدار بسته عرضه کننده انواع ردیاب مانند ردیاب آهنربایی، شما را با برنامه های برتر ردیابی مکان در سال 2023 آشنا می کند.

فردی که گوشی در دست دارد و درحال مسیریابی است

امکان ردیابی گوشی دیگران با نصب برنامه

معرفی انواع اپلیکیشن های ردیاب

ما در این بخش یه معرفی 5 اپلیکیشنی که میتوانید با آن ردیابی کنید میپردازیم

  • اپلیکیشن Life360 Family Locator

Life 360 یک برنامه ردیاب موقعیت مکانی رایگان بوده که مخصوص خانواده ها ساخته شده است. هر یک از اعضای خانواده شما می توانند مکان های یکدیگر را از طریق این برنامه به اشتراک بگذارند و ردیابی کنند. Life 360 با گوشی ها و دستگاه های IOS و Android سازگار است. این اپلیکیشن، بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند هشدار و تاریخچه مکان، SOS خودکار و ویژگی های تشخیص تصادف را ارائه می دهد.

Life 360 به شما این امکان را می دهد که مکان های پر رفت و آمد مانند مدرسه، خانه، اداره، فروشگاه مواد غذایی و سایر مقاصدی را که همیشه بازدید می کنید، ذخیره کنید. اگرچه نسخه رایگان این اپلیکیشن اکثر نیازهای کاربران را برآورده می کند اما برای دسترسی به امکانات  پیشرفته و امنیت بالاتر باید هزینه پرداخت کنید. Life 360 همچنین دارای بهترین امتیاز در فروشگاه Google Play است.

  • اپلیکیشن Sygic Family Locator

شرکت Sygic یکی از پیشرفته ترین ارائه دهندگان ردیاب شخصی برای دستگاه های اندروید و Ios است. به همین علت، می توانید فرزندان خود را در هر کجای دنیا که هستند ردیابی کنید. این ویژگی ردیابی اکنون در نسخه رایگان برنامه نیز موجود است. اما قبلا فقط در نسخه پریمیوم بود. با این برنامه می توانید سابقه موقعیت مکانی اعضای خانواده خود را تا 7 روز گذشته ردیابی کنید.

دختر بچه ای در حال نگاه کردن به ساعت خود

بهترین نرم افزار ردیابی سریع

  • اپلیکیشن Sprint FamilyWall

بهترین برنامه مکان یاب خانواده را امتحان کنید زیرا به شما کمک می کند هر تلفنی را مطابق با برنامه خانواده خود پیدا کنید؟ Sprint FamilyWall دارای برخی ویژگی‌ های عالی است و نیازی به نصب برنامه دیگری روی دستگاهی که ردیابی می‌ کنید ندارید. علاوه بر این، این نرم افزار به طور خودکار موقعیت مکانی افراد را بررسی می کند و در صورتی که مشاهده نشوند، متن هشداری ارسال می کند. بنابراین، می توان گفت که این نرم افزار، قدرتمند ترین مکان یاب است که به شما امکان می دهد مکان خود را با خانواده به اشتراک بگذارید.

  • اپلیکیشن Find My Friends

Find My Friends، یک برنامه عالی برای ردیابی مکان فعلی مخاطبین شما بوده که با محصول اصلی ردیابی اپل ادغام شده است. این اپلیکیشن با برخی از ویژگی های پیشرفته ارائه شده و به شما کمک می کند خانواده خود را ردیابی کنید.  پس اگر به دنبال یک برنامه ردیاب موقعیت مکانی تلفن بسیار قوی هستید، Find My Friends را امتحان کنید. این برنامه به شما امکان می دهد افراد یا دستگاه ها را پیدا و مکان مورد نظر خود را روی نقشه ها دریافت کرده و هشدار ارسال کنید.

 

شما میتوانید برای خرید ردیاب کوچک به صفحه مربوطه مراجعه کنید و بهترین را برای خود انتخاب کنید

 

اپلیکیشن GPSWOX Family Locator

یکی دیگر از ردیاب‌ های موقعیت مکانی ساده و در عین حال پیشرفته و قابل اعتماد GPSWOX Family Locator است. این برنامه دارای ویژگی های قدرتمند و کنترل پنل کاربر پسند بوده و از ویژگی های برجسته آن می توان به ارسال دستورات از راه دور، واتساپ بدون روت، کی لاگر و تجزیه و تحلیل اشاره کرد.

 

فردی در حال مسیریابی توسط تلفن همراه خود

شناسایی موقعیت مکانی دیگران با نرم افزارهای مختلف

سایر روش های کاربردی ردیاب گوشی دیگران که میتوان به آن اشاره کرد

همانطور که می دانید امروزه اپلیکیشن‌ های مختلفی به عنوان ردیاب موتور سیکلت، ردیاب ماشین و ردیاب گوشی وجود دارد که می‌ توانند به شما در یافتن گوشی ‌های دزدیده شده یا گم شده کمک کنند. علاوه بر این،  بعضی از نرم افزارها می توانند از سایر روش های کاربردی برای ردیابی گوشی استفاده کنند. برخی از روش ها عبارت اند از:

استفاده از برنامه گوگل‌مپ برای ردیاب گوشی دیگران

Google Maps یک برنامه ردیابی محبوب بوده که موقعیت مکانی تلفن همراه را به طور نسبتاً دقیق کنترل می کند. شما به سادگی می توانید مسیرهای هر مقصد را با Google Maps دریافت کنید. همچنین، با استفاده از ویژگی‌ اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی برنامه، می ‌توانید مکان تلفن همراه را ردیابی کنید. از آنجایی که این اپلیکیشن از GPS استفاده می کند، از دقت بالایی برخوردار است. از طرفی، گوگل مپ ممکن است در هر دو دستگاه Android و Apple iOS استفاده شود و کاملا رایگان است.

استفاده از نرم افزار تلگرام

برنامه های پیام رسان مانند تلگرام راه دیگری برای پیگیری دوستان و خانواده یا حتی افرادی است که به تازگی ملاقات کرده اید. تلگرام به شما امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی با گزینه  locationبه تمام ارتباطات اعضای خانواده و دوستان دسترسی داشته باشید. همچنین، می توانید از این ابزار برای تعیین موقعیت GPS دستگاه استفاده کنید.

انواع نرم افزار های سوشال

کاربرد شبکه های اجتماعی مختلف در شناسایی موقعیت افراد

استفاده از استفاده از سرویس Android Device Manager/Find My iPhone

Find My iPhone یکی از بهترین ردیاب‌ های موقعیت مکانی آیفون است که به شما امکان می ‌دهد مکان همه اعضای خانواده خود را پیدا کنید. این اپلیکیشن چند ویژگی منحصر به فرد برای ردیابی موقعیت مکانی ارائه می دهد. برای مثال، اگر ویژگی اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی برای هیچ فردی در لیست مخاطبین شما فعال نباشد، می ‌توانید صدایی را در تلفن همراه او پخش کنید.

مهم ترین ویژگی اپلیکیشن Find My iPhone، این است که یک برنامه رایگان برای کاربران آیفون است و به شما کمک می کند دستگاه IOS خود را حتی اگر آفلاین باشد پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *